Facebook hozzászólás
1 717

KINEK HISZÜNK JOBBAN?

Hoppá! Szerelmem egy influencer!

Divatos kifejezés manapság az influencer. Olyan fiatalokat nevezünk így, akik a közösségi térben saját véleményükkel igyekeznek véleményformálók lenni – függetlenül attól, hogy mi az álláspontjuk. Mert ugye egyikük sincs abban a helyzetben, hogy tudományos vagy szakmai tapasztalt állna mögötte. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.

Vajon hányan fizetnének azért, hogy kedvenc influencerük folytassa eddigi tevékenységeit a közösségi médiában? A válaszadók egyharmada megtenné, sőt, nem kevesen már most is fizetnek kedvenc influencerüknek, de sokan erre nem is gondoltak. A kitöltők 36,5 %-a vásárolna meg kedvenc influencere nevével és/vagy arcképével ellátott ajándéktárgyat magának vagy másnak.

Tarolnak a magyar influencerek

Nagyrészt a hazai influencerek követése az elterjedt, a válaszadók több mint fele (56 %) csak és kizárólag vagy főleg magyarokért rajong, és csupán 17 % az, aki inkább a külföldieket követi, a maradék pedig egyenlő arányban követi az itthoni és a távolabbi influencereket.

A megkérdezettek 40 %-a szeretne influencer lenni, és a kérdőív megválaszolói szerint az úgynevezett „influencer-láz” még egy jó darabig tényező lesz a közösségi médiában. Több mint 72% azt a választ adta, hogy nagyon sokáig, de minimum 5-10 évig még biztosan jelen lesznek életünkben az influencerek.[/bs-text][/vc_column][/vc_row]

A virtuális randi szabályai

„Szerető társamat keresem nem dohányzó, kedves férfi személyében! Életfogytig jeligére válaszokat a szerkesztőségbe várom!” Hol van már az az idő, mikor így kerestük a párunkat? Az internetes randik világába csöppentünk, közben pedig azt sem tudjuk, hogyan kellene a virtuális ismerkedés alatt viselkedni. Összegyűjtöttük, mi szabad, és mi tilos.

Egy kis bulvár

Vajon a megkérdezettek voltak-e már szerelmesek influencerbe? A legtöbben (majd 69 %) úgy vélik, hogy nem, és nem is lesznek, 16,5 %-uk nem volt, de véleménye szerint még lehet szerelmes kedvenc influencerébe, 14,5 %-uk pedig volt már, vagy jelenleg is az. Azaz az influencerek mintegy ötöde valóban lovebrand.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!