Facebook hozzászólás
182

Idehaza és a világ elitjében a Spirit Hotel

Elnyerte az ötcsillagos sárvári Spirit Hotel a Seven Star Global Luxury Awards „Signum Virtutis” díjat. A kiválóság címerét évről évre a világ vendéglátói, szállodaipari, utazási és szolgáltatói szektorainak legkiválóbb képviselői kaphatnak meg. Ezzel a sárvári luxushotel bekerült a világ különleges prémium márkákat és szolgáltatásokat tömörítő elit klubjába. A másik komoly elismerés, hogy a Spirit megkapta a Magyar Termék Nagydíjat.    

Kaisinger András vezérigazgató átveszi a Signum Virtutis-t, Kép: Spirit

Ebből az alkalomból adott exkluzív interjút az Életformának a Spirit Hotel vezérigazgatója. Kaisinger András tapasztalatai szerint itthon nagy presztízse és fontos szerepe van a Magyar Termék Nagydíjnak. Az elismerés nagyon szigorú kritériumrendszerhez kötött, a turizmus területén működő vállalkozások közül keveseknek sikerült kiérdemelni a tanúsító védjegyet, így kiváltképp értékes a számukra, hogy a Spirit Hotel megkapta az elismerést.

Kép: Spirit

– Bár a Spirit Hotel minőségi szolgáltatásait mindenki ismeri, ezek a partnereinknek is jó visszajelzést adnak arról, hogy a szakma és a vendégek is hasonlóan jó véleménnyel vannak rólunk. Különösen fontosak nekünk azok a díjak, amelyek megmutatják, hogy a versenytársainkhoz képest is többet nyújtunk. A Seven Star Global Luxury Awards legkiválóbb luxusmárkáknak járó „Signum Virtutis” kitüntetésével például idén a Spirit Hotel bekerült a világ luxusmárkáinak elit klubjába. Azok a díjak pedig, amelyeket közösségi oldalak felhasználóinak az értékelése alapján kapunk meg, mint például a TripAdvisor Certificate of Excellence vagy a „Traveller’s Choice” kitüntetés, amelyet az oldalon szereplő szállodáknak mindössze 1 százaléka kap meg, sok százezer utazó szavazatait összesítik, ezért ezekben is jó látni a Spiritet rendre a legjobb szállodák között. –

Tudtad?
Az öt kontinensről a Spa katóriában díjra jelölt 317 hotelből összesen 51 nyerte el a legkiválóbbaknak járó „Signum Virtutis” kitüntetést. Európából a 106 jelöltből 17 ötcsillagos szálloda kaphatta meg a rangos elismerést. A 3 svájci és 3 spanyol nyertesen kívül többek között egy-egy francia, német, osztrák, horvát, cseh, portugál, török, ír, ciprusi és görög luxushotel kaphatta meg a kiválóság szimbólumát kontinensünkről a magyar Spirit Hotellel együtt. Khalil EL-Mouelhy, a Seven Star Global Luxury Awards és a Seven Star Magazine alapítója elmondta, hogy az exkluzív díj elnyerése nagyon komoly teljesítmény, és azt mutatja: az adott létesítmény az elit osztályba tartozik.

A hotel nemcsak a minőség megtartását tartja fontosnak, hanem a folyamatos fejlesztést is.

– A díjak sokszor nem ösztönzőként, hanem inkább az irányok megerősítőiként működnek: megmutatják, hogy jó úton járunk. Ezekkel az elismerésekkel sokszor azt díjazzák, hogy a Spirit Hotel nem „csak” egy ötcsillagos luxusszálloda, hiszen a legmagasabb minőségű szolgáltatások, a luxus környezet és a professzionális személyzet mellett az egyénre szabott, a test és lélek holisztikus megközelítésére épülő prevenciós egészségmegőrző szolgáltatások is elérhetőek nálunk. Ezek teszik egyedülállóvá a szállodát és teszik lehetővé, hogy a vendégek a zavartalan pihenés és maximális kényelem mellett az egészségükre is figyelhessenek. Nemcsak a szolgáltatásaink minőségének megtartása, hanem azok folyamatos fejlesztése a fő cél. A Spirit Hotel trendmeghatározó a piacon, és rendszeresen olyan iparági újításokat vezet be, amelyek idővel standarddá válhatnak. A szállodaipar egyik zászlóshajójaként fejlesztjük a sokszínű, komplex egészségfókuszú szolgáltatásainkat, továbbképezzük a munkatársakat, valamint bővítjük szolgáltatáspalettánkat. –

Kép: Spirit

A kormány eltökélt a szolgáltatásfejlesztés mellett, és ehhez segítséget is nyújt, amivel élt is a cég.

– Azok a vállalkozások tudnak hosszú távon stabil pozíciót kialakítani a hazai és a nemzetközi piacon, amelyek folyamatosan fejlesztenek és különleges hozzáadott értéket tudnak létrehozni. Ide tartoznak a TÁMOP programok is, hiszen a szállodaipar értékteremtő tényezője a humánerőforrás. Idén zártunk le egy egyéves képzési programot, melyben munkatársaink 14 különböző témában fejleszthették szakmai, kommunikációs, nyelvi és problémamegoldó képességeiket – tette hozzá Kaisinger András, a Spirit Hotel vezérigazgatója.

Itt azt is megtudhatod, hogyan hidratálhatsz a Spirit mesterszakácsával és egy kis gyömbérrel!



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!