Idén is lesz Karácsony
Az eddigi felmérések alapján elmondható volt, hogy az európai vásárlók nagy része pesszimista nézeteket vallott a gazdaságról, illetve saját vásárlóerejéről. Az idei felmérés azonban más adatokat mutat: 2006-ban a megkérdezettek közül kevesebben és kevésbé látták borúsan a helyzetet, mint az elmúlt években.
A Deloitte 1998 óta minden évben elvégzi karácsonyi felmérést, melynek célja a fogyasztók karácsonyi költségekkel kapcsolatos várakozásainak a felmérése. Az idei felmérést interneten és telefonon végezték el, strukturált kérdőív segítségével, amelyet 16 és 65 év közötti magánszemélyek töltöttek ki. Idén az országmintát jelentősen kiterjesztették, így először került bele a felmérésbe Skandinávia, Oroszország, Törökország, Görögország, Ciprus és Dél-Afrika.
Hozzászólás zárolva.