Itt a Nagy Bor Teszt! Töltsd ki te is, nyerhetsz!
A Nagy Bor Teszt részeredményei szerint a magyar ember hetente többször borozik, és szinte csak hazai termékeket választ. Csatlakozz te is a kitöltők népes táborához, és ha július 7-ig minden kérdésre válaszolsz, számos garantált nyeremény lehet a tied.
Mára több mint 30.000-en töltötték ki a Nagy Bor Tesztet, ezzel ez már biztosan ez lett az eddigi legnagyobb mintán végzett felmérés a borkultúráról és a borfogyasztási szokásokról. A kitöltők döntő többsége, 68%-a nem boros weboldalon talált rá a felmérésre.
„Ez azért is érdekes, mert a forgalom forrása alapján a borszakma és az egyszeri borfogyasztók válaszait egy-egy kérdésen belül is jól el tudjuk különíteni” – mondta Dr. Tábor István, a Teszt mögött álló cég, a Winelovers Prémium Boros Rendezvényeket, és hazánk első számú boros szakképzési központját, a Borkollégiumot is tömörítő Trinety Media Kft. ügyvezetője.
A Nagy Bor Teszt részeredményei egyértelműen elárulják, hogy a boros oldalakról érkező kitöltők gyakrabban isznak bort, mint az egyéb oldalak böngészői.
„A borszakmai oldalak olvasóinak 40%-a hetente többször borozik, 20%-a hetente legalább egyszer. Tőlük egyébként nem sokkal maradnak le az egyéb weboldalakról érkezett válaszadók: 26%-uk hetente többször, 20%-uk hetente egyszer, 23%-uk pedig havonta 2-3-szor bont palackot” – összegezte Dr. Tábor István. Az eredményekből az is kiderült, hogy a borkedvelők zöme, mintegy háromnegyede tisztán, szóda vagy üdítőital hozzáadása nélkül issza meg a borát. A korábbi évekhez hasonlóan a fogyasztók 90%-a a hazai termékeket preferálja.
A szaküzletekben történő borvásárlás növekedése azt mutatja, hogy egyre több vásárló keresi az élményt a bor beszerzésében, a netes vásárlás erősödése viszont éppen a személytelenség erősödésére utal. „
A bor megvásárlása és az elfogyasztása élményszerű, érzelmekkel átitatott esemény, mind gyakrabban kötődik a borász vagy a kereskedő személyéhez, esetleg egy személyes élményhez. Mégis úgy tűnik, hogy egyre többen elég magabiztosak, céltudatosak ahhoz, hogy önállóan, szakember segítsége nélkül válasszanak maguknak italt” – mondta az ügyvezető. Véleménye szerint ez a borkultúra fejlődésére, terjedésére utal. Dr. Tábor István szerint további edukációval, valamint az online vásárláshoz kapcsolódó fenntartások felszámolásával, vagyis az általános trendekkel összhangban ez a szám tovább emelkedhet a következő években.
Garantáltan megéri, töltse ki ön is!
A Nagy Bor Teszt nem előzmények nélküli: 2011 és 2014 között a Trinety Media Kft. háromszor mérte fel a magyarok borfogyasztási és borvásárlási szokásait. A tesztet a korábbi tapasztalatok alapján alakították át, és mostantól minden évben elindítják, hogy képet kapjanak a hazai borkultúra és a kapcsolódó szokások változásairól.
Aki idén a Nagy Bor Teszt minden kérdésére válaszol, számos garantált nyeremény illeti, amelyekről ITT tájékozódhatsz, és a kérdőívet is kitöltheted július 7-ig!
Hozzászólás zárolva.