A ZENE EREJÉVEL
Jön a LEGO forradalmi új játéka
A LEGO CSOPORT és a UNIVERSAL MUSIC GROUP (UMG) ma bejelentette a LEGO® VIDIYO™ márkát, egy játékos és innovatív zenés videókészítő játékélményt, amely a gyerekek kreativitását ünnepli, és a zene iránti szenvedélyük kifejezését segíti elő. A LEGO VIDIYO egy vadonatúj játék, melynek segítségével a gyerekek nagyot álmodhatnak: megrendezhetik saját videóklipjüket, amit személyre szabhatnak, sőt, szerepelhetnek is benne. Olyan különböző, világszerte ismert slágerekből meríthetnek ihletet, amelyek a UMG által szerződtetett művészek híres művei.
Ezeknek a különböző funkcióknak a vegyítésével, a gyerekeknek teljesen új LEGO élményben lehet részük. Az új AR technológiát alkalmazva ez lesz az első alkalom, hogy a gyerekek az ikonikus minifigura méret mellett, egyszerre valódi méretben és szuper nagyságrendű léptékben is játszhatnak a minifigurákkal. Az applikáció még számos lehetőséget tartogat, például kialakíthatjuk a bandatagok stílusát, nevet adhatunk a zenekarnak vagy albumborítót tervezhetünk.
Az applikáció rendszeresen új zenékkel, kihívásokkal és inspiráló tartalmakkal frissül, amivel a gyerekek folyamatosan fejleszthetik a kreatív készségeiket. A kihívások célja, hogy segítsék a fiatal alkotókat videóik formálásában – kezdve az egyszerű fellépésektől az izgalmas és dinamikus produkciókig – és közben rávezessék őket, hogy hogyan tudják kihasználni a LEGO VIDIYO által kínált funkciók széles skáláját az új, egyedi BeatBits elemeken keresztül.
„Fontos számunkra, hogy támogassuk a kreatívok következő generációját abban, hogy kibontakoztassák képzelőerejüket, ezért egy tiszta vásznat kínálunk nekik, hogy kifejezhessék önmagukat” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketing igazgatója. „A kutatások szerint világszerte a szülők háromnegyede (79%*) szeretné, ha gyereke magabiztosabb lenne kreativitás terén – ezért fejlesztettük ki a LEGO VIDIYO termékvonalat, amely pontosan ebben segít. Tudjuk, hogy a gyerekek folyamatosan feszegetik kreativitásuk határait és a LEGO VIDIYO pontosan erre ad a zenerajongó gyerekeknek lehetőséget: a LEGO építés és a videóklip-készítés élményén keresztül segít a gyerekeknek szabadjára engedni a kreativitásukat.”
A zene és a kreatív játék nagyon fontos a gyerekek életében – derül ki mind a LEGO Csoport, mind pedig a UMG kutatásából:
- A szülők 89%-a szerint a zene segíti a kreatív képességek fejlesztését, míg 83%-uk szerint erősíti az önbizalmat.*
- A szülők 94%-a úgy véli, hogy a LEGO kockákkal való játék segíti a kreativitás fejlesztését, 91%-uk szerint javítja a problémamegoldást, és 89%-uk szerint erősíti az önbizalmat.*
- Az 5-12 éves gyerekek 74%-a azt mondja, hogy zene segít nekik abban, hogy megtalálják a közös nyelvet a barátaikkal*, míg a 6-10 éves gyerekek több mint fele erősítette meg, hogy minden nap zenét hallgat.**
- Mind a szülők, mind pedig az 5-12 éves gyerekek 76% -a úgy véli, hogy a zene segíti őket az önkifejezésben.*
- A szülők 81%-a szerint a zene összehozza a családokat és segíti őket abban, hogy szorosabb legyen a kapcsolatuk a gyerekeikkel.*
- A szülők 92%-a és az 5-12 éves gyerekek 95%-a nyilatkozta, hogy a LEGO kockákkal való játék jó szórakozás az egész család számára.*
„Ez az innovatív és globális együttműködés, melyet a zene és a játék kapcsolata tesz lehetővé, elősegíti a gyerekek kreativitásának fejlesztését. Az önkifejezés gyakorlásával megrendezhetik és megvalósíthatják saját videóklipjeiket, melyeket másokkal is megoszthatnak. A LEGO VIDIYO nagyszerű módja annak, hogy több millió gyerek különféle dalt fedezhessen fel, miközben kedvenc előadójukról is többet tudhatnak meg” – mondta Olivier Robert-Murphy, az Universal Music Group és Brands ügyvezető alelnöke.
Hozzászólás zárolva.