Facebook hozzászólás
439

"VEDD A HAZAIT! VÉDD A HAZAIT!"

Kampány a hazai termelőkért

A járvány okozta nehézségek áthidalására, a munkahelyek megőrzéséért indít kampányt a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akcióhoz bárki csatlakozhat, akinek fontos az itthon előállított termékek vásárlása és a hazai szolgáltatások igénybevétele.

A koronavírus-járvány nemcsak az egészségünket veszélyezteti, hanem sokunk munkáját, munkahelyét is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ezért kampányt indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” címmel annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása – indokolta a kezdeményezést Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit társaság ügyvezetője.

A Magyar Termék védjegyeket több mint 160 cég csaknem 4000 áruja és szolgáltatása használja, de most nemcsak az ő csatlakozásukra számítanak.

Hazai vagy külföldi terméket vásároltok, ha választani kell? Fotó: Magyar Termék
Hazai vagy külföldi terméket vásároltok, ha választani kell? Fotó: Magyar Termék

 

„Jó lenne, ha ez a felhívás minél több emberhez, céghez, szervezethez eljutna, ezért mindenkit arra kérünk, hogyha egyetért a céljainkkal, akkor népszerűsítse a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalmat” – mondta Benedek Eszter, aki szerint ebben a nehéz helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez amagyartermek.hu oldalon kapnak segítséget.

Benedek Eszter szerint az első visszajelzések nagyon kedvezőek, már eddig is sok cég csatlakozott az akcióhoz, a teljesség igénye nélkül például a Detki Keksz Kft., a Gyulahús Kft., az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a CBA és a Príma üzletek. Emellett egyre több magánszemély kapcsolódik be a mozgalomba, beállítva a profilképén a #veddahazait keretet.

A Magyar Termék jótékony célra is kiterjeszti mozgalmát! – emelte ki Benedek Eszter. Védjegyhasználóival együttműködve Hazai Pakk néven csomagokat állít össze. Ezeket a több mint ötezer embert képviselő Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatja el a rászorulókhoz.

„Átérezzük ugyanis a transzplantáltak különösen nehéz helyzetét, hiszen mesterségesen legyengített immunrendszerrel kell átvészelniük a járványt. Az önkéntes karantén szabályainak szigorú betartása családtagjaikra is kötelezettséget ró, emiatt sok esetben nemcsak ők, hanem hozzátartozóik is elveszítették a munkájukat”

A Magyar Termék Nonprofit Kft. 100 darab „Hazai Pakk” csomaggal őket kívánja segíteni. Az ügyvezető abban bízik, hogy a “Vedd a hazait! Védd a hazait!” kezdeményezés széles körű és tartós összefogásra ad alkalmat, ezzel is segítve a járvány okozta gazdasági és társadalmi nehézségek leküzdését.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Eljegyzési ajándékötletek a jegyespár hölgytagjának

Az eljegyzés egy életre szóló lépés, melynek során a páros megteszi az első lépést, hogy összekösse az életét. A…

Egy történet, amit érdemes megismeri a mózeskosárról

Első hallásra talán furcsának tűnhet, hogy miért nevezik így a babakocsi egyik részét. A titulus viszont egy nagyon…
1 / 3 454

STÍLUS

1 / 630

KUL-TOUR

1 / 158

GASZTRO

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!