Koffeinmentes tea és instant kávé – a magyarok kedvencei
Magyarországon mind a kávé-, mind pedig a teafogyasztás nagy népszerűségnek örvend. A kávépiaci versengés nagy győztesei a 2in1 és 3in1 termékek, míg a teapiacon a koffeinmentes, főként herba-, zöld- és gyümölcsteák hódítanak teret.
A herba teáknak nem sikerült jelentős számú új vásárlót megnyernie (a 2005. október-2006. szeptember közötti periódusban a 0,35 százalékkal több háztartás vásárolt herbateát), mindazonáltal ezek a vásárlók egyre többet fogyasztanak, hiszen a herba teák mennyiségi értékesítése 9,21 százalékkal haladta meg az előző időszakban mért arányt.
A méregtelenítő hatásáról elhíresült zöld teák szegmense a herbateákéhoz hasonló képet mutat. Viszonylag stabil vásárlói hatókör mellett közel 15 százalékkal emelkedett az e szegmensből értékesített mennyiség.
A felmérést a GfK Hungária Piackutató Intézet végezte.
Hozzászólás zárolva.