Facebook hozzászólás
406

EGY REKLÁMÜGYNÖKSÉGET MEGIHLETETT A JÁRVÁNY

Koronavírus és kreativitás

„Békeidőkben” természetesen a Greenroom sem betegségekkel foglalkozik, megrendelői között bank, popzenekar, élelmiszeripari cég, nagy stratégiai vállalat, felsőoktatási intézmény és még számtalan ügyféllel tolják az évet, most azonban a koronavírus járvány ihlette meg a csapatot. Hasznos kreatívságok.

  1. Vigyázzatok, mert a vírus napokig is életben maradhat a bőrötökön:
    Fotó:Ggreenroom
    Fotó: Greenroom

    2. Az influenzával ellentétben nem egy, hanem három embert is megfertőzhet egyetlen ember:

    Fotó: Greenroom
    Fotó: Greenroom

    3. Még véletlenül se használjátok a barátnőtök rúzsát! Úgy sincs hová kirúzsozni magatokat mostanában.

    Fotó: Greenroom
    Fotó: Greenroom

    4. Az egyik legnagyobb vírusgyűjtő tárgyunk a mobiltelefonunk, fertőtlenítsük rendszeresen!

    Fotó: Greenroom
    Fotó: Greenroom

    5. Vigyázzatok a nagyitokra, ők a legveszélyeztetettebb korosztály:

    Fotó: Greenroom
    Fotó: Greenroom


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!