Facebook hozzászólás
89

Magyarország divatba jön újra!

A Canon Europe – a képalkotási eljárások vezető vállalata – új, nagyszabású projektet indított Európa 17 országában. A „We Speak Image” divattervezési kampány keretében országonként egy-egy neves divattervező kapott felkérést arra, hogy a beérkezett fotók alapján olyan divatkollekciót hozzon létre, amelyben az adott ország nemzeti jellege érvényesül. A magyar kollekció megtervezésével Vágó Rékát és a Bodza-csoportot bízták meg.

Technika és kreativitás

James Leipnik, a Canon Europe kommunikációért és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője a kampány indításakor elmondta: „- A Canon felismerte a kreatív képek erejét, ugyanúgy, mint a divatvilág képviselői. Számunkra a kép minden! Fényképezési, nyomtatási és színkezelési eljárásainkat a neves és feltörekvő divattervezők Európa minden táján használják a tervezési folyamatok kreatív részeként – ez a tény egyre inkább nyomon követhető, hiszen szinte valószínűtlen pillanatokat és művészi kifejezési formákat örökítenek meg eszközeink segítségével.”

 ” A Canon célkitűzései közé tartozik a kreativitás ösztönzése. Mindenki kezébe jól használható eszközöket igyekszik adni, függetlenül attól, hogy professzionális vagy lelkes amatőr képalkotóról van-e szó. A „We Speak Image” divatkampány Európa vezető divattervezőinek valamint amatőr és profi fotósainak kreativitását ötvözi majd, így együtt ünnepelhetjük Európa sokszínűségét, és csodálhatjuk meg alkotóinak stílusérzékét. Mindenkit arra bátorítok, hogy fényképezőgépével örökítse meg országa jellemző képeit, vegyen részt a pályázaton, és segítsen pénzügyi támogatást nyújtani a nehézségekkel küzdő fiataloknak Európa-szerte.”

 A divat most is új arcát mutatja meg

A „We Speak Image” divattervezési kampány a Canon tavalyi, rendkívül sikeres „The Other Side of Fashion” (A divat másik oldalán) elnevezésű projektjét követi, amelynek eredményeként a Canon több százezer euróval támogathatta a Vöröskeresztet. Az akkori projekt keretében a világ legbefolyásosabb divatszemélyiségei közül százat kértek fel arra, hogy a bennfentes szemével készítsenek fotókat a nemzetközi divat kulisszatitkairól. Az eredmény egy olyan fényképgyűjtemény lett, amelyet Londonban látványos külsőségek között, híres személyiségek részvételével bocsátott útjára a Canon, és amelyet később Európa-szerte egy különleges kiállítású magazinban, valamint nyilvános kiállításokon tekinthetett meg a közönség.

Forrás: Canon Hungária Kft.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Hogyan növeljük kreatívan az intimitás élményét?

Az emberi kapcsolatokban a kölcsönös tisztelet, az érzelmi kötődés és az egymásra hangolódás alapvetően fontos…

Rehabilitáció és egészségmegőrzés Hévízen

A kor előrehaladtával jelentkező mozgásszervi problémák az életminőség jelentős romlását okozhatják, különösen, ha…
1 / 3 462

STÍLUS

1 / 630

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!