Megosztok, tehát vagyok
Klausz Melinda könyve az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig és a generációk közötti különbségek bemutatásáig. A kötet segítségével választ kaphatunk arra is, hogy miért ragaszkodnak a mostani gyerekek és fiatalok a közösségimédia-felületekhez, és bizony nekik már a digitális hagyatékukról is rendelkezniük kell…
Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket?
Mit tud rólunk a Facebook és a Google?
Hol hagyunk digitális lábnyomokat?
Miért követnek minket a hirdetések?
Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen?
Hogyan ismerhetjük fel, ha az adatainkat el akarják lopni?
Biztos, hogy függő a gyerekünk, vagy csak a világ változott?
Mi történik halálunk után a digitális térben hagyott információinkkal?
Lehet, hogy egy idő után mi is áruvá válunk? Vagy talán már azok is vagyunk?
Ezekre a kérdésekre keresi választ a kötet szerzője.
Klausz Melinda, a kozossegi-media.com vezetője, 2007. óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületein kommunikált először saját cégének képviseletében. 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook-hirdetését, míg első alkalmazását 2010-ben készítette.
2015-ben az általa alapított és vezetett Klausz Social Group kétszer is elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Marketing Gyémánt” védjegyet.
Jelenleg több fesztivál és rendezvény közösségimédia-kommunikációját látja el.Tanít a Metropolitan Egyetem posztgraduális képzésein, a Marketing Szövetség kurzusain és saját vállalkozásán belül.
Hozzászólás zárolva.