Facebook hozzászólás
344

Mi a leggazdagabb magyarok sikerének titka? Elárulták…

Az elmúlt hétvégén tartották a leggazdagabb magyaroknak szervezett „TOP 5000” találkozót a Gödöllői Királyi Kastélyban. A több mint 140 fős résztvevős rendezvényen a hiteles előadásokból az is kiderült: kell egy kis kaland és némi szomszéd tőke is a sikerhez.

Magyarországon mintegy 5000 olyan magyar tulajdonban lévő cég van, amelynek forgalma eléri az egymilliárdot.

Hajas László nem is akart fodrász lenni

A gödöllői TOP 5000 találkozó azzal a céllal indult, hogy azoknak a sikeres magyaroknak, akik az ország gazdaságának fő hajtóerejét képezik, legyen egy fórumuk, ahol találkozhatnak. A találkozón így hiteles előadók beszélnek arról, hogyan váltak sikeressé. Az előadók között volt Bige László az ország második leggazdagabb embere, Hajas László mesterfodrász, Tóth Péter, az ország legsikeresebb hagyományos pékségláncának tulajdonosa, Varga Emil, a Magyar Termék Nagydíj-nyertes szappangyártó cég tulajdonosa, a találkozót Karsai Béla előadása zárta.

Bige László rosszcsont gyermekként emlékezett magára, és egész gyermekkorától kezdte elmesélni kalandos életét. Kőműveskalandjaitól kezdve önjelölt piaci árusként töltött időszakán át végigvette életének sarokpontjait. Mint kiderült, első nagy befektetését egy a szomszédasszonyától kért 27 ezer forintos kölcsön indította be. Hajas László mesterfodrász olyan részletet árult el karrierje kezdetéből, amelyek még a szervezőket is meglepték. A nemzetközileg elismert mesterfodrászról nem kisebb dolog derült ki, mint hogy eredetileg nem is saját elhatározásából, hanem modell édesanyja unszolására lépett a fodrászpályára, mert oda volt protekciója. Arról is beszámolt, hogy időbe tellett, mire megszerette a szakmáját, és ez a szerelem segítette végül a csúcsra. Mindeddig legközelebbi bizalmasain kívül mások nem ismerték a fodrászzseni pályaválasztásának valódi történetét. (Ma már léteznek jól működő tréningek is, megkönnyítve a pályaválasztást.)

Generációs ütközések lehetnek a családi vállalkozások átadásakor
A generációk közti váltás mindig is potenciális buktatókat jelentett a családi vállalkozások számára, de a hibázás lehetősége még sosem volt ekkora, mint most – állapítja meg egy friss kutatás. Az okok: az előző generációváltás óta a világ a felismerhetetlenségig megváltozott, és a változás üteme csak gyorsul az olyan globális megatrendeknek köszönhetően, mint a demográfiai változások, az urbanizáció, a klímaváltozás vagy az új technológiák.


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

STÍLUS

1 / 630

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!