NŐNAPI ROSSZHÍR
Minden harmadik nőnek nincs szabadon elkölthető pénze
A magyar nők számottevően kevésbé optimisták a férfiaknál, borúsabban látják a munkahelyi és személyes pénzügyi kilátásaikat, és vásárlási hajlandóságuk messze elmaradnak a férfiakétól. Emellett 2019 utolsó negyedévében a magyar nők egyharmada nyilatkozott úgy, hogy hó végén nem marad szabadon elkölthető pénze, szemben a férfiak 25 százalékával, derült ki a The Conference Board és Nielsen közös, globális fogyasztói bizalmi indexéből.
Ha meg kell húzni a nadrágszíjat, a magyar férfiak és nők különféle módszerekhez folyamodnak takarékosság céljából: a magyar nők majd kétharmada kevesebb új ruhát vásárol, több mint felük olcsóbb márkát választ a boltban és a gázon, áramon próbál spórolni. A férfiaknál az áram-gáz visszafogása vezet, utána viszont inkább kevesebbet járnak el szórakozni.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Miben hasonlítunk, miben nem?
Ha érdekli, hogy pár éve az Unicredit pénzügyi felmérése milyen eredményeket mutatott a férfiak és a nők tekintetében, kattints IDE.
Hozzászólás zárolva.