Minek a répa otthon, ha suli után hamburgert zabál?
Csak a szülő a felelős azért, hogy a gyerek egészségesen táplálkozzon? Akkor is, ha csak a nap néhány órájában tudja szemmel tartani porontyát, a fennmaradó időben pedig az iskolai menza és a TV-ben látott reklámok határozzák meg étel preferenciáját?
A Hirdetési Egyesület munkatársa, Andrew Brown azonban megkérdőjelezi a reklámozás és a gyerekkori túlsúlyosság közti kapcsolatot. „Az egy főre jutó édességfogyasztás nem nőtt az elmúlt tíz évben, és az étel reklámok mennyisége, beleértve a gyorséttermek reklámjait is, csökken.”
„A gyerekek viszont egyre kövérebbek, és a túlsúly kérdése egy nagyon fontos kérdés. Mindenkinek össze kell fognia, hogy valamilyen megoldás szülessen erre a problémára.”
Habár a problémakör egyes részei kimondottan az angliai helyzetet tükrözik, a magyar gyerekek esetében is elgondolkodtató reklámipar és egészség viszonya…
Forrás: http://news.bbc.co.uk/2/low/health/3429999.stm
B.B.
Hozzászólás zárolva.