Facebook hozzászólás
141

Minek a répa otthon, ha suli után hamburgert zabál?

Csak a szülő a felelős azért, hogy a gyerek egészségesen táplálkozzon? Akkor is, ha csak a nap néhány órájában tudja szemmel tartani porontyát, a fennmaradó időben pedig az iskolai menza és a TV-ben látott reklámok határozzák meg étel preferenciáját?

A Hirdetési Egyesület munkatársa, Andrew Brown azonban megkérdőjelezi a reklámozás és a gyerekkori túlsúlyosság közti kapcsolatot. „Az egy főre jutó édességfogyasztás nem nőtt az elmúlt tíz évben, és az étel reklámok mennyisége, beleértve a gyorséttermek reklámjait is, csökken.”

„A gyerekek viszont egyre kövérebbek, és a túlsúly kérdése egy nagyon fontos kérdés. Mindenkinek össze kell fognia, hogy valamilyen megoldás szülessen erre a problémára.”

Habár a problémakör egyes részei kimondottan az angliai helyzetet tükrözik, a magyar gyerekek esetében is elgondolkodtató reklámipar és egészség viszonya…

Forrás: http://news.bbc.co.uk/2/low/health/3429999.stm             

B.B.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Hogyan növeljük kreatívan az intimitás élményét?

Az emberi kapcsolatokban a kölcsönös tisztelet, az érzelmi kötődés és az egymásra hangolódás alapvetően fontos…

Rehabilitáció és egészségmegőrzés Hévízen

A kor előrehaladtával jelentkező mozgásszervi problémák az életminőség jelentős romlását okozhatják, különösen, ha…
1 / 3 462

STÍLUS

1 / 630

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!