Nagy átverések hava a Facebookon!
Októberben az utazom.com és az Olcsó receptek Facebook oldalak gyűjtötték a legtöbb rajongót a Front Page Communications és a Fészbuker.hu adatai szerint, ha nem számítjuk a kifejezetten átverésre épülő, kamu oldalakat. Mindkettő a „Mennyire vagy jó szakács?” kérdést használó alkalmazás vírusként terjedő tulajdonságát kihasználva érte el az óriási növekedést.
A brandek közül erős volt a T-Mobile Hungary (10 ezer új rajongó), a Toshiba Magyarország (8 ezer új rajongó), az alkoholos márkák közül pedig az Innék egy Sopronit (20 ezer új rajongó), valamint a BalliFace – Ballantine’s Magyarország (16 ezer új rajongó) szerezték a legtöbb új rajongót.
A közélet kategóriában az Egymillióan a magyar sajtószabadságért oldalhoz csatlakoztak a legtöbben, szám szerint 6 ezren, gasztro témában a mindig aktív NoSalty a Webszakácskönyv ismét előkelő helyen szerepelt 13 ezer új lájkolójával. Erősek voltak az Update brandek is: a Norbi Update oldal 17 ezer, Rubint Réka oldala pedig 9 ezer új rajongót szerzett.
Miközben októberben jelentős növekedést mutatott a Túró Rudi (10 ezer új rajongó), ez nem volt elég ahhoz, hogy megőrizze vezető pozícióját a hazai Facebook oldalak között. November elején az I ♥ ALVÁS letaszította a Facebook TOP 100-as listájának trónjáról a legtöbb rajongóval rendelkező magyar márkát és mára félmilliós bázisával a legnagyobb magyar Facebook oldallá vált.
A Facebook TOP 100 Növekedési toplista a https://www.facebook.com/feszbuker?sk=app_274728602550103 oldalon érhető el.
Hozzászólás zárolva.