Szokj le, ha nem akarsz az évi több ezer halott közé tartozni!
Május 31-én, a nemzetközi Dohányzásmentes Világnap alkalmából az Európai Unió „SEGÍTSÉG – A dohányfüstmentes életért” kampány kezdeményezésében a Városháza parkban (a Deák tér mellett) felállított egészségügyi sátorban szakértők hívják fel a figyelmet a dohányzás veszélyeire.
SZÉN-MONOXID TESZT A VÁROSHÁZA PARKBAN
A Városháza parkban felállított EU-s sátor mellett a Magyar Rákellenes Liga is megjelenik, és szakértői segítséget nyújt minden arra járó, érdeklődő dohányos és nem-dohányos számára. Az eseménnyel párhuzamosan a Deák Ferenc utcában lévő Európa Ház nyílt napján gyermekeknek tartanak felvilágosító előadásokat a dohányzás veszélyeiről.
A méréseket és a felvilágosító szóróanyagokat osztogató aktivisták mellett az eseményen György Gábor, az Európai Bizottság magyarországi képviseletének vezetője az Európai Unió egészségpolitikájáról beszél. Szilágyi Tibor, a „Segítség – A dohányfüstmentes életért” kampány orvos tanácsadója a passzívdohányzás társadalmi költségeiről, Péterfia Éva, az Országos Tisztiorvosi Hivatal főosztályvezetője a „Segítség” kampány és az ÁNTSZ szervezetei közötti együttműködésről, míg Vasvári Artúrné a Magyar Rákellenes Liga képviseletében nyilatkozik és tart látványos bemutatót a dohányzás veszélyeiről.
Azon dohányosok, akik elhatározták, hogy megszabadulnak káros szokásuktól új eszközzel találkozhatnak a kampány website-ján (www.help-eu.com), ami segítségükre lehet a nikotinfüggés megszüntetésében.
A website emailes szolgáltatására május 31-étől lehet feliratkozni. A rendszeresen kiküldött levelek a dohányosokat segítik a leszokás folyamata során. A rendszer 25 db emailt küld a kéthónapos leszokási periódus során. Ez az első ilyen szolgáltatás, amely egyszerre 22 nyelven lesz elérhető. A kampányt június és július hónapokban egy speciális banner-kampány is támogatja majd.
A kampány szakértői bíznak benne, hogy a leszokást támogató emailes kezdeményezés hamarosan nagy népszerűségnek örvend majd, és sokan regisztrálnak az ingyenes szolgáltatásra. Az internetes promóció azért is fontos, mert a kampány fő célcsoportjába tartozó 16-24 éves korosztály szerint a második leghatásosabb reklámhordozó. A kampány mostani kezdeményezése akár „e-Egészség” kezdeményezésként is aposztrofálható.
Forrás: Próbakő Kommunikáció
Hozzászólás zárolva.