Facebook hozzászólás
306

Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban

A Marketing&Média idén negyedik alkalommal állította össze a „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáját, melyet továbbra is Dirk Gerkens, az RTL Klub első embere vezet. A tavalyi politikai változások hatását mutatja, hogy az újonnan bekerülők között van Szalai Annamária, az NMHH elnöke, aki rögtön az ötödik helyet szerezte meg. A médiacégek vezetői teszik ki a listán szereplők majdnem kétharmadát, de feljövőben vannak az ügynökségi vezetők és a főszerkesztők is.  

Az első tíz
A 2011-es lista első tíz helyén két új szereplőt találunk: Szalai Annamáriát, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnökét, valamint Mihók Attilát, a Ringier ügyvezető igazgatóját.
A Marketing&Média toplistájának élbolyába a korábbi évekhez hasonlóan idén is a piacvezető RTL Klubhoz köthető személyek kerültek be legtöbben, szám szerint négyen. A kiadóvállalatokat három, a TV2-t, a szabályozói oldalt, valamint a médiaügynökségeket egy-egy személy képviseli a toplista első tíz helyezettje között.
A 2011-es Top 50 élbolyában az RTL Klub több vezetőjét is megtaláljuk: az első helyezett Dirk Gerkens mellett Kolosi Péter programigazgató a nyolcadik, Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató a kilencedik helyen képviseli a csatornát. Résztulajdonosként a lista harmadik helyén szereplő Rákosi Tamás is ide köthető, igaz, ő az IKO-csoport vezetőjeként is komoly befolyással bír. A lista második helyezettje Simon Zsolt, a TV2 tavaly kinevezett vezérigazgatója, aki előtte a Mediaedge:CIA vezetőjeként szerepelt a lista ötödik helyén. A hölgyeket Szalai Annamária, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHK) elnöke (ötödik helyezés) és Vidus Gabriella képviseli az élbolyban. Három kiadó képviselője került az első tíz helyezett közé: Bayer József, az Axel Springer vezetője a negyedik, Szabó György, a Sanoma vezetője a hatodik, Mihók Attila, a Ringier első embere pedig a hetedik helyen végzett. Noha az ügynökségek vezérei összességében előretörtek az idei listán, az élbolyban csak Somlói Zsolt, a MindShare vezetője képviseli őket a tizedik helyen.
A „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” teljes lista a Marketing&Média 2011. május 3-án megjelent számában olvasható, valamint az MMonline Facebook oldalán is megtekinthető.
(http://www.facebook.com/pages/MMonline/120861487964415)

A Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listájáról
A Marketing&Media 2008-ban készítette el először az összeállítást, amit eddig minden alkalommal a Media Hungary konferencián mutatott be egy – a lista első tíz helyezettjéről szóló – film kíséretében. Mint ahogy az eddigi években, úgy most is azokat a személyeket keresték, akik a médiaiparág szempontjából a legmeghatározóbbak. Így az idén is bekerültek a rangsorba médiatulajdonosok, médiavállalatok első emberei, ügynökségi vezetők vagy éppen nagyvállalatok marketingigazgatói.
„Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban" rangsorát a Marketing & Médiaszaklap szerkesztőbizottsága, valamint a magazin szerkesztőségének tagjai állították össze szavazással.
www.mmonline.hu





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!