Top lista a képernyős „celebekről”
A legszimpatikusabb képernyős személyiség áprilisban Pokorny Lia volt, akit legtöbbször az RTL Klub „Csillag születik” című műsorának zsűritagjaként láthatunk szombatonként. Zsűribeli kollegáját Puzsér Róbertet viszont mindössze az ismerőinek 40 százaléka látja szívesen a képernyőn.
Szimpátia (Értékelés ötfokú skálán)
Bázis: azok a 15+ évesek, akik ismerik az adott személyt
A szimpátia úgy tűnik nagy hatással van arra, hogy kit gondolnak ismerőik unalmasnak, kiből van már elegük. Ezt a listát is Alekosz vezeti, az őt ismerők 67 százaléka véli úgy, hogy a görög már kiégett, unalmas. A többi VV-s szereplő is hamar megunhatónak tűnik, hiszen ők követik – habár jócskán leszakadva – a görög valósághőst.
Burn-out
Bázis: azok a 15+ évesek, akik ismerik az adott személyt
Forrás: Ipsos MediaBrandTrack, 2012. április
Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu
Hozzászólás zárolva.