Facebook hozzászólás
210

Vegyél rózsaszín karkötőt!

A karkötőért fizetett összeggel az alapítvány céljait támogatják: a mellrákszűrésben résztvevők arányának emelését, a mellrákkal kapcsolatos lakossági tájékoztatás kiszélesítését egy ingyenes információs vonal létrehozásával, ezáltal a halálozási arány csökkentését.

 

A karkötő megvásárlásával támogatja a kezdeményezést néhány fontos hazai vállalat, mint például a Magyar Posta, amely a legtöbb nőt foglalkoztató munkáltató (38.000 alkalmazottjából 24.000 nő). Az általuk vásárolt 8.000 karkötőt elsősorban az értékesítés területén dolgozó munkatársaik viselik majd. Szintén nagy mennyiségű karkötőt vásárol dolgozói számára a Tesco Globál Áruházak és más nagyvállalatok is. A karkötőt prominens személyek, a médiatámogatók szereplői és politikusok is hordják majd.

A karkötőért fizetett összeggel az alapítvány céljait támogatják: a mellrákszűrésben résztvevők arányának emelését, a mellrákkal kapcsolatos lakossági tájékoztatás kiszélesítését egy ingyenes információs vonal létrehozásával, ezáltal a halálozási arány csökkentését.

A támogatás másik konkrét lehetőségeként a Magyar Posta feláras forgalmi bélyeget bocsát ki szeptember végén, amelyből a szakminisztérium által megnevezett, mell-rákkutatással foglalkozó hazai  kutatóintézet jut további forrásokhoz.

Az Egészség Hídja Összefogás minden év októberében (a mellrák hónapjában) megrendezésre kerülő „nyitó rendezvénye” az immár hagyományos séta, összefogás jelképeként rózsaszínre kivilágított Lánchídon, amelyre – a megjelenő prominens személyekkel együtt – minden, az egészség iránt elkötelezett érdeklődőt szeretettel várnak október 2-án késő délután. A sétát megelőzően és azt követően tájékoztató és szórakoztató programokra is sor kerül.

A fővárosi rendezvényt több vidéki helyszínen – Tatabányán, Kecskeméten, Baján, Nagykanizsán és más városokban- szervezett hasonló esemény követi.

A kezdeményezést, annak létrejötte óta támogatja a General Electric, amely a Lánchíd rószaszínbe öltöztetésével is hozzájárul az október 2-i séta megrendezéséhez.

A kezdeményezés támogatói:  Amerikai Egyesült Államok Nagykövetsége, Egészségügyi Miniszterium, Estée Lauder, General Electric, Pfizer, Janssen-Cilag, Lenhardt & Weichinger, Lilly, Magyar Posta, McCann Erickson, Motorola, Novartis, Ogilvy, Porsche Hungária, Sanofi-Aventis, Spoon Cafe&Lounge, Susan G. Komen Breast Cancer Foundation, TESCO Globál Áruházak, Vodafone.

A mellrák kockázatának csökkentése és az egészségtudatosság növelése az egész társadalom, mindannyiunk, ezen belül természetesen a nők közös érdeke. Ma Magyarországon a nőket a rosszindulatú daganatos megbetegedések közül legnagyobb arányban a mellrák sújtja, 2004-ben 2316 nő halálát okozta a betegség. .





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Rehabilitáció és egészségmegőrzés Hévízen

A kor előrehaladtával jelentkező mozgásszervi problémák az életminőség jelentős romlását okozhatják, különösen, ha…

7 dolog, ami télen is kiváló kerti elfoglaltság lehet

Ahogy beköszönt a tél, sokan hajlamosak elfeledkezni a kert nyújtotta lehetőségekről, pedig ilyenkor is rengeteg…
1 / 3 462

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!