Facebook hozzászólás
867

Kékbe borul az ország az Autizmus Világnapján

Viselj kéket április 2.-án!

Az ENSZ még 2008-ban nyilvánította az Autizmus Világnapjává április 2-át, ezzel is felhívva a figyelmet a spektrumzavarral élők problémáira. Te is könnyen kifejezheted támogatásod, ha pénteken kékbe öltözöl és fotódat megosztod a közösségi médiában.

Fotó: ACG
Fotó: ACG

Állj mellénk!

Az Együtt az Autistákért Alapítvány 2021-ben életre hívja az „AUTTALENT 2021 – Együtt a tehetségekért” elnevezésű tehetséggondozó programját, ahova olyan autizmus spektrumzavarral élő, 6-30 éves korú gyermekek, fiatalok jelentkezését várják április 2-től, akik valamilyen kiemelkedő képességgel, tehetséggel rendelkeznek a zene, a képzőművészet, vagy egyéb művészeti ágak (mozgókép, fotó stb.), illetve a sport, a tudomány, a kutatás/fejlesztés/innováció vagy a számítástechnika területén.

A tehetséggondozó program 10 millió forintos tőkealapját főtámogatóként a MOL-csoport biztosítja, az összeg növeléséhez járulhatunk most mindannyian hozzá egy közös összefogással. A kampány részeként az alapítvány Labrosse Dániel kortárs művésszel és a Dorko csapatával működött együtt, ennek az eredménye az első #KékSzív T-Shirt Pop-Up kollekció.  Ebben három különböző grafikával ellátott pólót találunk, melyek megvásárlásával a tőkealapot mi is meg tudjuk növelni. Ezen felül a márka tavaszi-nyári cipőújdonságával, a DRK Ultralight modell kék színű változatával is a nemes ügyet segíthetjük, ugyanis minden megvásárolt kék lábbeli árából 10 százalékot ajánl fel a divatmárka a program részére.

Fotó: ACG
Fotó: ACG

Az Együtt az Autistákért Alapítvány célkitűzéséhez a WOLT is hozzájárul. A cég  rendhagyó módon a mobilapplikációján belül létrehozott egy külön shopot, ahol Kék Szív kitűzők és pólók vásárlására van lehetőségünk egész áprilisban. A gyűjtésben a Bamba Marha Burger és több hazai étterem is részt vesz: a Bamba Marha kínálatából áprilisban kék bucival rendelhetjük meg a szezonális Együtt Burgert, amelynek árából 500 forintot fordítanak a program alapjának a növelésére, továbbá Kék Szív kitűzőkkel egészíthetjük ki a rendelésünket. Ugyanezt megtehetjük a PadThai Wokbar-hálózat, a Donna Mamma Pizza Napoletana, a Trattoria Pomo D’oro, a Gastronomia Pomo D’oro, a D.O.C Vino Bar és a Tokio éttermeknél. Az összefogáshoz ugyanakkor további éttermek is csatlakozhatnak a WOLT felületén. Az átfogó kampány célja, hogy az autizmusról ne csak április 2-án essen szó, hanem egy teljes hónapon át szerezhessünk minderről kellő ismeretet.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!