Visszatér a Holsten sör
Az sem kizárt, hogy az akvizíció nyomán itthon is újabb termékeket vezetnek be. A 2005-ös év azonban elsősorban a Holsten visszatéréséről szól majd.
A Carlsberg magyarországi leányvállalata május óta készíti elő a Holsten átvételét. A tiszta minőségéről híres német pilzeni nem ismeretlen a magyar sörivók előtt. 1984-ben a második nemzetközi márkaként debütált az országban a Tuborg után, melynek márkatulajdonosa szintén a Carlsberg. Számos tulajdonosváltás után 1994 óta a Borsodi Sörgyár gyártotta. Bár a kilencvenes évek végén még növekvő értékesítési számokat könyvelhetett el, az elmúlt két évben a Holsten eladási eredményei leromlottak köszönhetően a piacot elöntő olcsó dobozos söröknek. „A Holsten 20 éves márka a piacon, s mint ilyen, erős, megbízható tagja a portfoliónknak, ám ráfér egy kis frissítés. Ezért úgy döntöttünk, hogy nem vásároljuk meg a Borsoditól az elhasznált palack és rekesz flottájukat, hanem megújult designnal és színvilággal, új zöld palackban és sárga rekeszben kínáljuk a Carlsberg legújabb prémium sörét” – mondta Frankó Rita, a Carlsberg Hungary marketingigazgatója. Bár a cég zászlóvivője továbbra is a szuper prémium Carlsberg marad, számítanak a Holstenben rejlő további piaci lehetőségekre. Az sem kizárt, hogy az akvizíció nyomán itthon is újabb termékeket vezetnek be. A 2005-ös év azonban elsősorban a Holsten visszatéréséről szól majd.
Hozzászólás zárolva.