Facebook hozzászólás
313

MEGJELENT A PIAC & PROFIT LEGÚJABB SZÁMA!

A válság nemcsak ellenség, barát is lehet

Magyarország komoly stratégiai szerepet tölt be a Bosch csoport működésében és ezt a válság sem írja felül. Daniel Korioth, a Bosch csoport Magyarországért és az Adria régióért felelős vezetője, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója a koronavírus-járvány ellenére is optimista. Úgy véli, most van igazán komoly előnye annak, mennyire diverzifikált a Bosch.

Az új gépjárművek iránti kereslet ugyan visszaesett, de a barkács-, és kertészeti eszközök gyártása minden idők egyik legjobb eredményét produkálja. A magyarországi Bosch csoport kutatás-fejlesztési tevékenységének súlyát jól jelzi, hogy a több mint 15 ezer hazai munkavállalójuk egyötöde ebben a szegmensben tevékenykedik és különböző innovációkkal érnek el komoly sikereket világszinten – mondja Daniel Korioth.

Daniel Korioth

A Bosch az ügyfelek igényeinek próbál megfelelni, és ha azok változnak, akkor ahhoz a cégcsoport is alkalmazkodik. Emiatt kényszerültek arra, hogy a világ bizonyos pontjain leállítsák a termelést, míg másutt arra volt szükség, hogy csökkentsék a teljesítményüket. De, ami a legfontosabb: egyik gyárukat sem kellett Magyarországon teljesen bezárniuk a kialakult helyzet miatt. „Persze sok mindent újra kellett gondolnunk. Itt Budapesten például, a Gyömrői úti telephelyünkön március közepétől a munkatársaink nagy része otthonról látja el a feladatokat. Igaz, mivel itt elsősorban egy fejlesztő központ működik, a világjárvány kihívásait kevésbé éreztük meg” – emeli ki Daniel Korioth, aki azt is elmondta a Piac & Profitnak adott interjúban, hogy optimista, ezért erre a válságra lehetőségként tekint.

„Ha a vírusra már nemcsak láthatatlan ellenségként tudunk tekinteni, hanem meglátjuk azt, hogy az a tragédiák és nehézségek közepette milyen pozitív változásokat is hozott, az már önmagában jót jelent.” A Bosch Covid-19 gyorsteszttel és a Vivalytic elemző eszköz segítségével is hozzájárul a járvány leküzdéséhez. 2020-ban több mint egymillió gyorstesztet fognak gyártani, a következő évben pedig hárommilliót.

Az interjúban erről is olvashat:

  • Néhány országban a gyártósoraik egy részét maszkok és fertőtlenítőszerek gyártására állították át.
  • Hogyan és miért szeretne az elektromobilitás terén piacvezetővé válni a Bosch.
  • Milyen újításokkal tudja a Bosch a gépjárművek széndioxid-kibocsátását befolyásolni.
  • Mit jelent Magyarország a Bosch csoport globális hálózatában.

Keresse a lapot az újságárusoknál vagy fizessen elő a kiadónál!





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

STÍLUS

1 / 630

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!