Facebook hozzászólás
100

Az áremelés a szex rovására megy

A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a „gáz” és 7. helyen szerepel a „víz” szó.

Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége, az ETARGET felmérést készített a felhasználók tavalyi internetes szokásairól

A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 176 jelentős magyar portállal áll szerződésben, melyeken naponta több mint 13 000 000 reklámlinket jelenít meg. Az ezen oldalakon történt kereséseket a rendszer tárolja.

A 100 leggyakrabban keresett szó listája folyamatos frissítés mellett megtalálható a cég honlapján. 2006-ban a 100 leggyakrabban keresett kifejezések között ismét – mint szinte minden évben – a szexualitással és erotikával kapcsolatos szavak voltak döntő többségben. A 100 top-szóból megközelítőleg 14.600.000 beütés kapcsolódott a bujasághoz!

A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a „gáz” és 7. helyen szerepel a „víz” szó. Megdöbbentő, de úgy tűnik a közüzemi díjak emelésének híre a szex rovására megy! 

A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek például, hogy az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország, Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az adott 176 db portálon.  



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!