Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit
Ez aztán a szép karácsonyi meglepetés! Nem szoktunk dicsekedni, de ezúttal nagyon büszkék vagyunk! Kiadónk, a Piac & Profit ismét elnyerte a Superbrands védjegyet! Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, hogy kiválassza az erre legérdemesebbeket. Minket ötödször ért ez a megtiszteltetés!
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online, márkaismertségre és -kedveltségre irányuló kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A Superbrands márkaminősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink és ügyfeleink mindennapi választásához. A díj erős pozitív visszajelzés a brandekről, s kizárólag szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet! Ezért is nagy megtiszteltetés ez számunkra.
Superbrands-díjazottnak lenni komoly rang és felelősség: egy exkluzív klub tagjaként lehet és kell példát mutatni a többieknek. Mi, a Piac & Profit Kiadó büszkén viseljük a védjegyet, amelyre immár sorozatban ötödik alkalommal találtak minket méltónak.
A Piac & Profitról
A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 19. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és a középvállalatoknak. A magyar piacon egyedülálló, komplex kommunikációs rendszerünkön keresztül elkötelezett információs szolgáltatója vagyunk a piacorientált, növekedésben érdekelt vállalkozásoknak.
„Meggyőződésünk, hogy csak az újszerű megoldásokat alkalmazó, a változásokra rugalmasan reagáló, naprakész ismeretekkel rendelkező kkv-szektor képes leküzdeni a gazdasági kihívásokat. Igyekszünk sokoldalú, a nagyvállalatokat a kkv-kkal és a kkv-kat egymással összekapcsoló szolgáltatási portfóliót nyújtani. Fontosnak tartjuk, hogy az intenzív növekedést tervező vállalatokat, vállalkozókat, beleértve, sőt kiemelten kezelve a boldogulás útját itthon aktívan kereső startupokat is, naprakészen tájékoztassuk a legfrissebb üzleti tudásról” − nyilatkozta Demcsák Mária ügyvezető igazgató.
A Piac & Profit Kiadó 1997 eleje óta van jelen a hazai lappiacon a Piac & Profit című üzleti magazinnal, ami digitális változatban is kapható. A kiadó Magyarországon az elsők között jelentkezett internetes információszolgáltatással kisvállalkozók számára, majd rövidesen a Piac & Profit Online (www.piacesprofit.hu) gazdasági site-tal, majd az Autóblog (www.autoblog.hu) és az Életforma (www.eletforma.hu) oldalakkal. A cég tevékenységének kiemelkedően fontos része a konferencia-üzletág. A kis- és középvállalati tematika mellett egyik legismertebb konferenciasorozata volt 8 éven át az E-magyarország, e-kormányzat. Ugyancsak hosszú évek óta központi témája a fenntartható fejlődés (Cégek a fenntartható fejlődésért, Magyar Fenntarthatósági Csúcs). A Piac & Profit Kiadó szervezi – immár 16. alkalommal – a László Ervin professzor és Demcsák Mária alapító főszerkesztő által léátrehozott Üzleti Etikai Díj pályáztatást és a gálaestjét is. A cég projektje még a Piac & Profit Klub és a KKV-AKADÉMIA.
A Piac & Profit Kiadó 2011–2015-ben-összesen 5 alkalommal nyerte el a Superbrands címet, valamint 3 alkalommal a MagyarBrands elismerést – őszintén reméljük, hogy olvasóink, partnereink, üzletfeleink örömére is!
Hozzászólás zárolva.