Facebook hozzászólás

Nyáry Krisztián: a kulturális sajtó térvesztését a podcast pótolhatja

Eltűnnek lassan azok az írások, vagy éppen rádióműsorok, melyekből a reménybeli olvasók a frissen megjelent könyvekről tudtak eddig tájékozódni. Nyáry Krisztiánnal, a Líra Könyv Zrt. kreatív igazgatójával arról beszélgettünk, hogy miként képes a podcast átvenni, kiváltani ezt a szerepet. Arról is szót ejtettünk az interjú során, hogy a könyvolvasók – ideértve a hangoskönyv hallgatókat is – mennyire jelentenek komoly kereskedelmi célcsoportot marketing szempontból.

A rendszeresen sportolókra számos cég dolgoz ki kampányokat, a rendszeresen olvasókra nagyon kevesen, pedig nagyjából ugyanannyian vannak, és ugyanannyit költenek a szenvedélyükre, ráadásul kreatívak, és nagyon tudatosan vásárolnak. Minden lehető módon igyekszem meggyőzni a piaci szereplőket, hogy tekintsék célcsoportnak a könyvolvasókat. A Volvo hangoskönyves programja, amelyet a Magvetővel és a Radnóti Színházzal közösen valósítottunk meg, kiváló példája ennek. Van persze fordított példa is: az Aegon Biztosító tulajdonosváltásával párhuzamosan megszűnt az Aegon irodalmi díj a hozzá kapocsoldó olvasásnépszerűsítő programmal együtt. Remélem, valamilyen formában újraindul majd, hiszen az egy felépített program volt, ami jót tett a biztosító márkájának is.

Az interjú eredetileg a nyomtatott Piac & Profit magazin legutóbbi, júniusi lapszámában jelent meg. 





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Eljegyzési ajándékötletek a jegyespár hölgytagjának

Az eljegyzés egy életre szóló lépés, melynek során a páros megteszi az első lépést, hogy összekösse az életét. A…

Egy történet, amit érdemes megismeri a mózeskosárról

Első hallásra talán furcsának tűnhet, hogy miért nevezik így a babakocsi egyik részét. A titulus viszont egy nagyon…
1 / 3 454

KUL-TOUR

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!