Új taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon. Budapestet és vonzáskörzetét, valamint Pest megye egyes részeit hamarosan a Hel Pékség Kft. látja el kedvező élettani hatású sütőipari termékekkel.
A két cég között létrejött szerződés alapján, az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez csatlakozva, a solymári központú társaság hozza piacra a Vitajó márka cipó formátumait.
Számtalan élettani előnye van. Fotó: Pixabay
„Ezek a termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványi anyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer normál működéséhez, a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – mondta Szász Krisztián, a Hel Pékség Kft.
ügyvezetője.
Hozzátette: „Ebben az új, dinamikusan fejlődő élelmiszer-egészség koncepcióban való részvételünk számunkra stratégiai kérdés. Az érintett terület minél több lakójához szeretnénk eljuttatni az egészséget támogató cipókat, értékes pluszszolgáltatást nyújtva ezzel fogyasztóinknak. Ez különösen fontos a mai időkben”.
Az okos élelmiszereket hosszú ideig tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek.
Hiánytpótló. Fotó: Hel Pékség
„A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes termékek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője. Az új brandek társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy az okosélelmiszer-koncepciót 2018-ban beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, 2019-ben pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé.
Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére 2018-ban speciális gyártói-piaci franchise rendszert hoztak létre. Az üzleti koalícióban résztvevő cégek területi-, vagy csatornakizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva, szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat.
Jelenleg hét gyártó cég tagja Magyarországon a rendszernek, akik együttesen már évi több mint ötmillió darab Vitajó cipót értékesítenek, több mint 900 hazai település, közel 2800 üzletében.
Hozzászólás zárolva.