4. JÖHET EGY CHANEL CSILLÁR?
Legyen szó akár poharakról, bútorokról, lakástextilről, a luxusmárka lakberendezési kínálatában ez mind szerepel. A mi választásunk azonban nem más, mint a csillárok – ezek megvásárlásához nagyon át kell gondolnia a családi büdzsét annak, akinek egy-egy lélegzetelállító Chanel tervezésre fáj a foga, a legolcsóbb darabok is közel 500 dollártól (155 ezer forint) indulnak.
5. ARMANI ASZTALAI
A Giorgio Armani nevével fémjelzett márkával kapcsolatban egyre inkább biztosak vagyunk abban, hogy világuralomra törekszenek, hiszen a haute couture és a ready-to-wear kollekciók mellett foglalkoznak éttermekkel, szállodákkal, édességekkel, virágokkal és lakberendezéssel is. Az olasz elegancia és lendület megjelenik a divatház asztalain is, amelyek árát igazán diszkréten, de nem tették közzé a weboldalukon.
+1. A LOUIS VUITTON UTAZNI HÍV
Elsőre egészen meghökkentőnek tűnhet, de a Louis Vuitton útikönyveket is gyárt – a fiatal, feltörekvő művészek által illusztrált albumok új szemszögből mutatják be a nagyvárosokat. Amellett, hogy elképesztően jól néznek ki, a luxusmárkának mindenképpen jár a pluszpont azért, hogy így felkarolta a tehetségeket.
Hozzászólás zárolva.