7 jó tanács, hogy mi alapján válasszunk ránctalanító krémet
Amikor először szembesülünk első ráncainkkal, máris rohanunk a drogériába ránctalanító krémért. Most összegyűjtöttünk néhány vásárlási tippet, amelyet érdemes szem előtt tartani, mielőtt a kasszához sietnénk a kiválasztott csodakenőccsel.

Csodát ne várjunk a ránctalanító krémektől! Először is jó, ha tudjuk, hogy a ránctalanító krémek a bőr mélyebb rétegeibe nem tudnak lejutni, így csupán 2–5 százalékot képesek módosítani a ráncok állapotán. Persze arra jók, hogy megfelelő hidratáltságot adjanak az arcbőrünknek, s valamelyest már ez is kordában tartja a ráncosodás mértékét. Ezenkívül a legtöbb ránctalanító krémben van napfényvédő is, ami azért praktikus, mert némiképp távol tartja a ráncok egyik fő ellenségét, a napsugárzást. A Vitaminsziget.com most összegyűjtötte a legfontosabb szempontokat a ránctalanító krém vásárlásához!
1. Ne a reklám miatt vásárolj!
Lehet, hogy tetszik a ránctalanító krém reklámja – szép a modell, mutatós a csomagolás, jól hangzik a fantázianév, klassz a szlogen stb. –, de semmi esetre se emiatt döntsünk a krém mellett! Gondoljunk arra, hogy nem a külcsín a fontos, hanem a belbecs!
2. Ne az ár alapján válassz!
Számos felmérés bizonyította, hogy a drágább ránctalanító krém nem sokkal hatásosabb, mint az olcsóbb. Tehát ne vásároljunk csillagászati összegért ránctalanító krémet, mert nem valószínű, hogy jobban hatna, mint olcsóbb társa. Vásárláskor vegyük alaposan szemügyre az egész ránctalanítókrém.kínálatot! Hasonlítsuk össze a krémeket, és mérlegeljük, hogy az adott krém biztos megéri-e az árát.
3. Nézd meg az összetevőket!
A legtöbb ránctalanító krémbe hangzatos összetevőket tesznek, amit aztán jó sokszor emlegetnek is a reklámokban. Ilyen összetevők lehetnek például: Q10 koenzim, A-vitamin, E-vitamin, C-vitamin, gyümölcssav, hialuronsav stb. Mindettől ne essünk hasra, mert ezek többnyire olyan alacsony koncentrációban vannak jelen a ránctalanító krémekben, hogy nem igazán tudják kifejteni hatásukat.
Ezenkívül sajnos gyakran megesik, hogy a gyártó cégek éppen csak akkora mennyiségben teszik bele az adott alkotóelemet a krémbe, hogy büszkén ráírhassák a dobozra, hogy a ránctalanító krém bizony tartalmaz ilyen összetevőt. Aztán a későbbiekben előfordul, hogy az egész reklámkampányt erre az egy összetevőre építik fel, folyamatosan ezt hangsúlyozva, pedig az adott alkotóelem tulajdonképpen elhanyagolható mennyiségben van jelen a termékben.
Hozzászólás zárolva.