Facebook hozzászólás
448

VOLT, AKI MOST RENDELT ELŐSZÖR

A magyarok 66 százaléka vásárolt online divatterméket a járvány idején

A Glami.hu felmérése arról ad képet, hogy a járvány alatt mennyire voltunk aktívak online a divattermékek megrendelésében. Nem kevesen pont ekkor vásároltak először az interneten.

A hálóruha és a papucs volt a slágertermék Míg például Görögországban megugrott a sportoláshoz szükséges termékek rendelése, más országok inkább a kényelemre utaztak. A magyar vásárlók úgy tűnik leginkább az otthon (és az alvással) töltött időt próbálták kellemessé tenni, így a pizsamák és hálóruhák eladása 81 százalékkal növekedett. Az emberek hamar rájöttek, mennyire fontos a kényelem a karantén alatt, így a sokan befektettek
egy (vagy két) pár benti papucsba, amit jól demonstrál, hogy 71 százalékos ugrással ez a termékkategória érte el a második legnagyobb növekedési rátát. Érdekes, hogy míg a felnőtt ruházat online eladásaira nehéz idők jártak, a gyerek ruházaté nemcsak, hogy nem csökkent, de még növekedett is 23 százalékkal.

Hogyan változnak a magyarok vásárlási szokásai a jövőben?

Ez történt tehát mindeddig, de vajon mit terveznek a magyar fogyasztók következő hónapokban? A magyarok 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt és a pozitív tapasztalatoknak köszönhetően a jövőben többet szeretne vásárolni az interneten. A fogyasztók 25 százaléka nem tervezi megváltoztatni vásárlási szokásait, és ugyanúgy fog vásárolni, mint eddig. A válaszadók 43 százaléka csökkenteni tervezi a kiadásait, de követni fogja kedvenc márkáinak akciós ajánlatait, 23 százalék korlátozni fogja kiadásait, és csak a legfontosabb cikkeket vásárolja meg a lehető legalacsonyabb áron, 4 százalék pedig nem tervez divatterméket vásárolni az elkövetkezendő hónapokban.

Kiemelkedő volt az online forgalom járvány idején. Fotó: Pixabay
Kiemelkedő volt az online forgalom járvány idején. Fotó: Pixabay

 

Melyek voltak a legfontosabb szempontok a vásárlók számára az online vásárlás során?

A megkérdezettek 47 százalék számára az ingyenes házhoz szállítás és a jó ár-érték arány a legfontosabb tényezők.  Az alacsony ár a válaszadók 33 százalékát,  az utánvételes fizetés pedig a megkérdezettek 32 százalékát befolyásolja pozitívan.
Lényeges tényezők még a gyors kiszállítás (29%) és a kedvenc márkákra nyújtott kedvezmények is (29%). Úgy tűnik a magyar fogyasztókat kevésbé befolyásolja, hogy mennyire kommunikál aktívan egy márka a közösségi oldalakon, ezt csupán 5 százalék számára fontos tényező.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

7 dolog, ami télen is kiváló kerti elfoglaltság lehet

Ahogy beköszönt a tél, sokan hajlamosak elfeledkezni a kert nyújtotta lehetőségekről, pedig ilyenkor is rengeteg…

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…
1 / 3 462

STÍLUS

1 / 630

KUL-TOUR

1 / 158

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!