VOLT, AKI MOST RENDELT ELŐSZÖR
A magyarok 66 százaléka vásárolt online divatterméket a járvány idején
A Glami.hu felmérése arról ad képet, hogy a járvány alatt mennyire voltunk aktívak online a divattermékek megrendelésében. Nem kevesen pont ekkor vásároltak először az interneten.
Impulzívak, vagy inkább racionálisak a divatvásárlási szokásaink?
A magyarok csaknem fele (49%) célzott szándékkal kezd neki a vásárlásnak, de itt-ott a kosarukban landol pár előre nem tervezett termék is, 30 százalék mindig a konkrét megvásárolni kívánt divattermékre szorítkozik, továbbá 16 százalék válaszolta, hogy kifejezetten gyakran vásárol olyan termékeket, amelyeket előre nem tervezett megvenni.
Minőség vs. fenntarthatóság Magyarországon?
10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, közülük 60 százalék hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre, mint egy hasonló, „fast fashion” divatcikkre. A magyarok 62 százaléka számára fontosabb a termék jó minősége, mint az, hogy a termék fenntartható legyen.
Ezzel ellentétben 29 százalék leginkább a fenntarthatóságot preferálja, tehát kész többet áldozni olyan ruhadarabra, amely környezetbarát módon készült. A válaszadók fele hajlandó lenne extra költséget fizetni az újrahasznosított csomagolásért (ebből 23 százalék határozottan hajlik rá). A megkérdezettek 3 százaléka nem fizetne többet biológiailag lebontható csomagolásért.
Hozzászólás zárolva.