Facebook hozzászólás
448

VOLT, AKI MOST RENDELT ELŐSZÖR

A magyarok 66 százaléka vásárolt online divatterméket a járvány idején

A Glami.hu felmérése arról ad képet, hogy a járvány alatt mennyire voltunk aktívak online a divattermékek megrendelésében. Nem kevesen pont ekkor vásároltak először az interneten.

Impulzívak, vagy inkább racionálisak a divatvásárlási szokásaink?

A magyarok csaknem fele (49%) célzott szándékkal kezd neki a vásárlásnak, de itt-ott a kosarukban landol pár előre nem tervezett termék is, 30 százalék mindig a konkrét megvásárolni kívánt divattermékre szorítkozik, továbbá 16 százalék válaszolta, hogy kifejezetten gyakran vásárol olyan termékeket, amelyeket előre nem tervezett megvenni.

Minőség vs. fenntarthatóság Magyarországon?

10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, közülük 60 százalék hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre, mint egy hasonló, „fast fashion” divatcikkre. A magyarok 62 százaléka számára fontosabb a termék jó minősége, mint az, hogy a termék fenntartható legyen.
Ezzel ellentétben 29 százalék leginkább a fenntarthatóságot preferálja, tehát kész többet áldozni olyan ruhadarabra, amely környezetbarát módon készült. A válaszadók fele hajlandó lenne extra költséget fizetni az újrahasznosított csomagolásért (ebből 23 százalék  határozottan hajlik rá). A megkérdezettek 3 százaléka nem fizetne többet biológiailag lebontható csomagolásért.

 





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

7 dolog, ami télen is kiváló kerti elfoglaltság lehet

Ahogy beköszönt a tél, sokan hajlamosak elfeledkezni a kert nyújtotta lehetőségekről, pedig ilyenkor is rengeteg…

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…
1 / 3 462

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!