Divattal a mellrák ellen
Idén tavasztól a hazai divatszakma is bekapcsolódik a mellrák elleni küzdelembe. Az Elle magazin felkérésére ugyanis négy dizájner – Dori Tomcsanyi, Maison Marquise, NUDE by NUBU, Zigi – tervezett olyan ruhát, amellyel a mellrák megelőzésére hívják fel a figyelmet.
A mellrák ma Magyarországon minden 10-12. nőt érinti. A magazin fontosnak tartja, hogy hangsúlyozza a megelőzés fontosságát. „Arra kértük az eseményünkön bemutató tervezőket, hogy a divat erejével járuljanak hozzá a mellrák elleni küzdelemhez, és tervezzenek egy figyelemfelkeltő ruhát kifejezetten erre a célra”– mondta Liptai Lívia, az Elle magazin főszerkesztője.
Az Elle Fashion Show-ra tervezett ruhák az Elle magazin júniusi számában is láthatóak lesznek, egyúttal árverésre is bocsátják azokat. A befolyt összeget a szervezők a Rákbetegek Országos Szervezetéhez juttatják el. Ezen felül egy kiválasztott ruha leütési árának megfelelő összeggel az NN Biztosító is támogatja a Szervezetet – akármeddig emelkedik is a licit.
Hozzászólás zárolva.