Facebook hozzászólás
212

Ez aztán az egyedi divat! Csak győzzük követni…

Még csak néhány napja indult el, de máris rekordernek számít a STYLE&DIRT. Az új magyar divatmárka már a kezdetektől minden hónapban 65 új pólódizájnt dob piacra. 

Hosszas előkészületek után hivatalosan is elindult egy új magyar divatmárka, a STYLE&DIRT. A jelenleg kizárólag magas minőségű, egyedi tervezésű dizájnos felsőrészeket forgalmazó márka alapítója George Bass tervező és divatkritikus, aki saját kezűleg dolgozik az összes polcokra kerülő póló mintázatán.

„Én ezzel kelek, ezzel fekszem és erről álmodok. Nincsen pillanat, amikor kikapcsolnék vagy másra gondolnék. Amint jön egy gondolat, azonnal előveszem a telefonomat és skicceket készítek vagy jegyzetelek. Így lehetséges, hogy mi lehetünk a világ legtöbb új kollekciót megjelentető egyedi pólókat tervező, gyártó és forgalmazó márkája. Én nem tudok másról sem itthon, sem máshol a világban, akinek olyan nagyszámú induló pólókollekciója lenne, mint nekünk. De ha lenne is ilyen, akkor sincs olyan márka, amely havonta minden kategóriájában akár egy darab új dizájnt piacra dobna. A STYLE&DIRT esetében ez havi 13×5 új dizájnt jelent, ami 65 új dizájn minden hónapban” – mondta George, aki hozzátette: ezt a számot később tovább fogják növelni.

Kép:Style&Dirt

A tervező szerint a STYLE&DIRT azon kevés magyar márkák között van, amelyek nem csak árszínvonalukban, hanem megjelenésükben is bárki számára elérhetővé teszik magukat.

Nem csak a Disney lehet divatos!
Ki ne emlékezne Grabowskira, az Intermouse hősies titkosügynökére vagy a Lusta Dickre, a trombitáló egérre? A Macskafogó című film szereplőit számtalan alkalommal láthattuk már a mozivásznon és tévében, most egy ruházati kollekció darabjain jelennek meg.

„Bármennyire is remek magyar divattervezők vannak, a legtöbbjük kollekciójáról nem tudom elképzelni, hogy azt bárki is hordaná az utcán. Az eddig megszokott túl extravagáns és egyáltalán nem funkcionális, mégis méregdrága ruhák helyett mi az új kornak megfelelő egyedi, de mégis hétköznapi viseletre is alkalmas minőségi darabokat készítünk. A termékeink azoknak szólnak, akik nem szeretnék, hogy a saját ruháik szembejöjjenek velük az utcán, akik szeretnek egyedi és saját stílusban öltözködni” – árulta el az alapító, akinek a fejében évekig formálódott a márka.

„Akkor már évek óta divattal, ruhával foglalkoztam, amikor 2012-ben elindítottam a STYLE&DIRT márkát. 2013 végén úgy döntöttem, hogy teljesen átalakítom a STYLE&DIRT márkát, és most, bő egy évvel később 13 különböző kategóriában több mint 700 különböző dizájnnal rendelkező kollekcióval startolhattunk el. A vásárlóink és a viszonteladóink igényeire reagálva 2015 februárjától pedig már egyedi pulóverek is kaphatóak lesznek, majd márciustól jönnek az atléták, hosszú farmerek és rövidnadrágok, férfi és női változatban. Persze megőrizve a márka egyediséget, és az ár-érték arányát” – tette hozzá George Bass.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

KUL-TOUR

1 / 158

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!