Facebook hozzászólás
841

Valódi nők topmodellszerepben

Öt szerencsés hölgy állhatott kamerák elé világszerte elismert hazai divattervezők egyedi ruháiban. Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori egy a nők önbizalmát erősítő kampány részeként szabta és tervezte át szettjeit olyan hétköznapi hősökre, akik a mindennapokban kevéssé merik hangsúlyozni nőiességüket, most azonban egy fotózással egybekötött díjátadón mutatták meg, mi rejlik bennük.

Az átlagosnál hosszabb lábbal rendelkező fiatal lány, aki nem talál magának nadrágot, pár hónapos csecsemő anyukája, a megszokott konfekciómérettől eltérő adottságokkal rendelkező hölgyek és két kisgyermek után rohangáló édesanya. Ők a Dove legújabb kampányának nyertesei, akiknek a legnagyobb magyar dizájnerek tervezték és alakították át kreációikat.

A nyertesek (balról jobbra):
Baraksóné Ékes Edit, Hernáczki Nikolett, Girstné Heimbuch Zita, Szabó Judit és dr. Tóth Beáta

A nyertesek a díjátadóval egybekötött fotózáson valódi topmodellé válva pózoltak neves tervezőikkel együtt, akik segítettek felszínre hozni nőiességüket. A tervezési folyamat során a kisorsolt nyertesek és dizájnerek hamar egy hullámhosszra kerültek, s a kialakult kölcsönös bizalomnak köszönhetően a hölgyek bátran igent mondtak a merészebb megoldásokra is. Így a nyeremény ruhaköltemények között van aszimmetrikus alsó…

Baraksóné Ékes Edit és Szegedi Kata

merészen dekoltált finom esésű ruha…

Girstné Heimbuch Zita és Tóth Bori

gyönyörű csipkéből varrt szoknya…

Szabó Judit és Léber Barbara

rafinált szabású felső…

Hernáczki Nikolett és Konsánszky Dóra

vagy éppen szokatlan szabásvonalú, vagány kosztüm.

Dr. Tóth Beáta és Tomcsányi Dóri

„Sokszor nincs is kedvem bemenni az üzletekbe, mert nehezen találok olyan ruhát, ami tökéletesen áll. A kampánynak köszönhetően most viszont valódi királynőnek éreztem magam, ráadásul végre megmutathattam, milyen is vagyok én. Nagyon boldog vagyok, hogy van egy egyedi, rám szabott dizájnerkreációm, ami inspirál arra, hogy bátran kísérletezzem a színekkel és fazonokkal, és a mindennapokban is merjem majd hangsúlyozni nőiességemet” – mondta az egyik nyertes hölgy, akinek szavaival a többiek is egyetértettek. A dolgozó nőként vagy éppen édesanyaként helytálló hétköznapi hősök a világhírű kozmetikai cég színes ruhákhoz kifejlesztett, 100 színen tesztelt Invisible Dry dezodor kampányának lezárásaként vették át a rájuk szabott ruhakölteményeket.

A valódi nőiességért selfieztek a divattervezők
Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori neves divattervezők családanyákra és a konfekciómérettől eltérő testalkatú hölgyekre szabták kreációikat, beszéltek munkájukról, és kivételes módon bepillantást engedtek műhelymunkájukba is egy-egy selfie-vel.


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!