Napi 23 perc
Bőrápolás a „zoom-korszak” idején
Az egészséges kinézet a “zoom-korszak” fő értékévé vált; a hölgyek kétszer nagyobb eséllyel vásároltak bőrápolási termékeket a járvány kezdete óta. Ám dekorkozmetikumok helyet a természetes megoldásokat keresték – derült ki a 2000 hölgy megkérdezésével zajlott FOREO x OnePoll kutatásból. A felmérés szerint a nők átlagosan napi 23 percet töltenek bőrápolással, de 73 százalékuk le szeretné rövidíteni ezt az időt, folyamatosan keresve a gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat.
Egy kis extra
A válaszadók több mint fele (58 százalék) úgy nyilatkozott, hogy preferálja az olyan bőrápoló terméket, amely a jótékony hatás mellett extra funkcióval is bír, például pihentető a használata. A megkérdezett hölgyek több, mint egyharmada (a nők 37 százaléka) mutatott nyitottságot a beauty-technológiák -, ezen belül a LED fényterápiával működő eszközök – iránt. A felmérésében megkérdezettek 60 százaléka választ olyan termékeket, amelyekkel nemcsak szebbnek, hanem magabiztosabbnak is érezheti magát. A válaszadók közel kétharmada szeretne a bőr-ápolásában is fejlődni.
ÉRDEKESSÉGEK a szépségiparról
● A globális szépségipar 2024-re várhatóan eléri a 863 milliárd dollár forgalmat
● Az amerikai nők havonta átlagosan 313 dollárt költenek megjelenésükre
● A bőrápolási szegmens a kozmetikai termékek teljes értékesítésének 45 százalékát teszi ki
● A nők közel 50 százaléka online is rákeres a megvásárolni kívánt beauty termékre
Hozzászólás zárolva.