Facebook hozzászólás
292

Így rendezi be otthonát egy átlag magyar

Az ágy és a kanapé okozza a legnagyobb fejfájást a vásárlóknak.

A pandémia ideje alatt bevezetett korlátozások megágyaztak az internetes vásárlás térhódításának, ám a kutatás azt mutatja: ezzel kapcsolatban még mindig meglehetősen szkeptikusak az itthoni fogyasztók. Az online áruházak egyre fejlettebb ügyfélszolgálati támogatottsága és a 14 napos elállási jog ellenére majdnem minden harmadik ember annyira ódzkodik az internetes vásárlástól, hogy még egyáltalán nem vett – és soha nem is venne bútort online.

Újra nemzetközi hírű lehet a magyar bútor

A kutatás szerint a válaszadók közel kétharmada ismert nagyvállalatok termékkínálatából válogatja össze bútorait, azaz a magyar minőség helyett javarészt a külföldi import termékeket vásárolják.

“Miközben egyre több multicég kínál bútorokat Magyarországon, az évek során kezdenek feledésbe merülni a hazai gyártók. Ezen a trenden szeretnénk változtatni. Missziónknak tekintjük, hogy összefogjuk a magas minőségben gyártani képes magyar vállalkozásokat és láthatóvá tegyük őket a lakosság számára” – tette hozzá Bogárdi Adrienn.

Majd felhívta rá a figyelmet, sokan nem is tudják, hogy a magyar bútoripar nem csak erős múlttal rendelkezik, de ezek az alapok ma is határozottan jelen vannak. Hazánkban számos elismert, profi magyar dizájner, bútortervező, asztalos és bútorgyártó vállalat található, akik globálisan is képesek formálni a szakmát.

A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben kifejezetten előnyös, hogy Magyarország határain belül is vannak lehetőségek, amelyek az egyre nehezebben elérhető külföldi importáruk mellett tökéletesen versenyképes megoldást kínálnak. Ár-érték arányban ezek a termékek a felülmúlják a nagyvállalatok által kínált, sorozatgyártott termékeket, jóval tartósabb és egyedibb alternatívát jelentenek náluk

– mondta, példaként említve a Délity Bútor Zrt.-t is, amely számos bútoráruház számára biztosítja a hátteret, a termékkínálatot.

Hozzátette, a MODIZ bútoráruház számára fontos, hogy a hazai bútor újra minőséget és kiemelkedő, elismert dizájnt jelentsen itthon és külföldön is. Cégük a nagy múlttal rendelkező bútorkészítő szakma felvirágoztatását tűzte ki a zászlójára és egyúttal szeretnék a vásárlók szemléletét is formálni, hiszen bár az otthonunk évtizedeken át szolgál a legbensőségesebb pillanataink színteréül, a bútorvásárlást elhamarkodják a legtöbbször a magyarok.

Ezt is olvasd el:





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

KUL-TOUR

1 / 158

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!