Minden napra egy rendelés
Rákaptak a magyarok az online vásárlásra
Reggel a kakaós csiga, este pedig a hideg sör fogy legjobban, legalább is, ha azonnali házhoz szállításról van szó. Egyre többen használjuk a gyors kiszállítás lehetőségeit akkor is, ha nem ételre, hanem éppen tartós élelmiszerre vagy háztartási cikkre van szükségünk. Online gyorskereskedelmi körképet készített az ország piacvezető házhoz szállító cége, amiből többek között az is kiderül, hogy volt, aki az elmúlt fél évben minden nap online bonyolította a bevásárlását.
Minden napra egy rendelés
A cég több mint másfél milliós megrendelői bázisa napról napra aktívabb. A rekorder például 180-szor kért házhoz szállítást az elmúlt fél évben a felületen elérhető üzletekből, ami azt jelenti, hogy szinte minden nap leadott egy rendelést. Az átlagos kosárérték az elmúlt időszakban 4200 forint volt, de akadt olyan is, aki egy alkalommal 158 ezer forintot is költött márkás italokra.
Leginkább este és hétvégén szeretünk rendelni
Jellemző, hogy az online rendelések száma a hét második felében nő számottevően. A napszakot tekintve általában az esti órák a legerősebbek, a kijárási korlátozások hónapjaiban pedig ez meg is hatványozódott. Míg november előtt a megrendeléseknek körülbelül egyötöde érkezett este 8 és 11 között, addig november közepétől az összes megrendelés több, mint egyharmada koncentrálódott erre az időintervallumra.
Decemberben indult a NetPincér market, a csak online elérhető üzlethálózat, ahol akkor is elintézhetjük a bevásárlást, amikor a legtöbb üzlet zárva tart, például késő este, karácsonykor, húsvétkor, március 15-én, vagy akár szilveszterkor is. Ezt ki is használták a fogyasztók, az év utolsó napján például két és félszeresére nőtt a rendelések száma.
Reggelire kakaós csiga, ebédre kóla és banán
A mindennapi rendelések terén a szénsavas üdítők viszik a prímet, mellyel csak a sörrendelések száma vetekszik. Harmadik helyen áll a banán, negyedik az ásványvíz, ötödik a császárzsemle, a hatodik legnépszerűbb termék pedig a tej.
Hozzászólás zárolva.