Tóth Bori divattervező új márkája-képekkel
Olasz befektetőknek köszönhetően, egy 100 millió forintos beruházás keretében épül Tóth Bori divattervező új márkája. Ennek a beruházásnak a keretében kerül sor a TOTHBORI Business Look Pret a Porter kollekciójának nagybemutatójára a millenáris teátrumon.
A fazonok mellett a színek, formák és textúrák is jelentős üzeneteket hordoznak. Kifejezhetjük vele személyiségünket, hangulatunkat, kedélyállapotunkat, tükrei ízlésünknek, vonzalmainkat, de érdeklődésünket is megoszthatjuk általuk, másokkal. Ezek a testünkön tudatosan létrehozott harmóniák vagy diszharmóniák nagyon fontos információhordozók.
Ezen kívül az üzleti életben, a kialakuló formális emberi kapcsolatok miatt megjelenő presztízs értékű metakommunikatív elemek – karóra, mandzsettagomb, táska, telefon – szintén nagy hangsúlyt kapnak.
A jó minőségű szövet, a finom anyagból készült ing, vagy kosztüm egy üzleti tárgyalás „első, meghatározó mondata”.
Éppen ezért és mindezek tudatában készült el a TOTHBORI Business Look kollekció, mely úgy tartja tiszteletben a protokolláris szabályokat, hogy a tervező kreatív energiái is megelevenednek a Millenáris Teátrum színpadán, a kollekció a klasszikus nőiesség a primer elegancia és alkotói szabadság szinergiáit hordozza magában, és életre hívja a magyar üzletasszonyok ruhatárát.
Az üzleti öltözék Magyarországon
Itthon gyakran még vezetői körökben is tartja magát a „nem a ruha teszi az embert” elve. Az egyre kifinomultabbá váló üzleti élet és a fejlődő céges kultúrák világában azonban meghatározó szerep jut az öltözködésnek. Az elmúlt években sokat fejlődött a hazai üzleti öltözködési kultúra, de Európában még mindig nem állunk jól.
Alapvetően a nemzetközi cégek sajátja, hogy ún. vállalati dresszkóddal szabályozzák a munkatársak külső megjelenését, de a fejlődő hazai céges kultúrák, legfőképpen az intenzív ügyfélkapcsolatot fenntartó vállalkozások is egyre gyakrabban alkalmazzák a munkatársak segítésére.
A Hill International fejvadász cég vezető tanácsadója, Enczi Judit szerint az üzleti érában ma a legelegánsabbak az ún. Big 4 cégek alkalmazottai. A klasszikus tanácsadói területen dolgozók mellett a pénzügyi szféra dolgozói és a bankok munkatársai alakítják viseletüket a legszabályozottabb öltözködési kultúra szerint. De a szolgáltató ipar és az IT területén, ezen belül is az értékesítési oldalon dolgozók is rendkívül ügyelnek a megjelenésükre.
Hozzászólás zárolva.