Facebook hozzászólás
249

Egy hajszálon múlhat minden – a borotválkozás közben is

Az életben, csakúgy, mint borotválkozás közben, millimétereken múlhat minden. A Gillette precíziós mérnöki tervezése pontosan ezért alkotta meg a márka lehető legkifinomultabb és legvékonyabb pengéit.

A Gillette több mint 800 millió férfi szükségleteihez igazodik, s noha nincs két egyforma arc, a precíziós technológia, valamint a korszerű termékteljesítmény segítségével a Gillette megoldást nyújt minden férfi szépségápolási igényeinek kielégítésére. Egy széles körű kutatás segítségével a Gillette megvilágította, miért elengedhetetlen a precíziós mérnöki tervezés az alapos és kényelmes borotválkozáshoz.

Minden körülmények között biztosítja az alapos és kényelmes borotválkozást

● Az alapos és kényelmes borotválkozás érdekében a borotva pengéinek úgy kell elvágnia a szőrszálakat a bőrhöz lehető legközelebb, hogy az érzékeny és egyenetlen bőrfelületen se okozzon kárt, még a mindennapi használat során sem.

● A borosta szálai rézhuzal-erősségűek és -vastagságúak. Ebből kifolyólag a kényelmes és hatékony borotválkozás eléréséhez fontos, hogy a borotvának több, egymáshoz közel helyezkedő pengéje legyen, így a borotvára kifejtett nyomás egyenletesebben oszlik majd el.

● A bőrirritáció és kellemetlen érzet elkerülése érdekében a férfiaknak szükségük van egy olyan precíz borotvára, ami amellett, hogy a lehető leghatékonyabban vágja el a szőrszálakat, egyúttal minimalizálja a bőrre kifejtett hatást is.

● Az enyhe nyomással vezethető vékony pengék és a korszerű, alacsony ellenállású pengebevonat lehetővé teszik a pengék akadálytalan siklását, és kevésbé húzzák vagy rángatják a borostákat, ezzel garantálva a kellemes borotválkozás élményét.

● Minden férfi külön egyéniség, ezért nincs is két azonos borotválkozási szokás. Vannak, akik mindössze 30 mozdulattal elintézik a borotválkozást, míg másoknak ez 700 mozdulatba telik. Egyes férfiaknak elegendő 30 másodperc a borotválkozáshoz, míg mások 20 percet töltenek a fürdőszobában. Egyesek könnyű mozdulatokkal, mindössze 50 gramm nyomást kifejtve szőrtelenítenek, míg mások közel 2 kilós nyomást gyakorolnak a borotvára. A Gillette borotváit úgy fejlesztették ki, hogy a férfiak borotválkozási szokásaiktól, a mozdulatok számától, erősségétől és hosszától függetlenül biztosítja az alapos és kényelmes borotválkozást.

● A pengestabilizátor folyamatosan megőrzi a pengék közötti optimális hézagot, mellyel lehetővé teszi, hogy azok igazodjanak a férfiak arcának kontúrvonalaihoz.

● A férfiak érzik a precíziós technológia hatását; már az 50 nanomilliméternyi pengehegy-különbséget is érzékelik. (1 nanomilliméter=1 milliméter/20.000)

A világ vezető borotválkozási márkája leleplezte megújult marketingkommunikációs kampányát, amelyben új, modern szerepbe öltöztette a „Férfiasan tökéletes” márka vízióját. Egy férfi életében a legfontosabb pillanatok a munkahelyi sikerektől a személyes kapcsolatokon át, gyakran a legapróbb dolgokon múlnak – derül ki a Gillette új reklámjából. Lehet ez egy pillanat apa és fia között, vagy az utolsó másodpercben belőtt, meccset eldöntő gól, ahol egy férfi és a siker közötti távolság a legkisebb mértékegységben mérhető. A férfi valamit vagy elér, vagy lemarad róla, de nem egy kilométerrel, hanem a legapróbb különbséggel, egy hajszállal.

 

 Az új, „Egy hajszálon múlik” reklámfilm rámutat, hogy egy férfi bármelyik pillanatban lehet sikeres, amit érdemes átélni, és amiért érdemes mindent megtenni, bármilyen küzdelmet megnyerni. A Gillette, a kampány elkészítése előtt több ezer férfit kérdezett meg szerte a világon, hogy megismerje, hogyan látják és mérik a férfiak saját sikereiket. Sokan hiszik, hogy a legjobb teljesítményük éppen előttük áll. Ilyenkor a sikerhez vezető távolság gyakran nem nagy mértékegységben, hanem egy apró távban, centiméterben vagy egy hajszálban van meghatározva. A borotválkozás is nagy szerepet játszik abban, hogy a férfi úgy érezze, a legjobbját adja céljai eléréséhez.

A férfiaknak nem kell nemzetközi színpadon fellépniük vagy atlétaként versenyezniük ahhoz, hogy a legjobbat hozzák ki magukból és a legjobb oldalukat mutassák. Az „Egy hajszálon múlik” reklámfilmből kiderül, hogy egy férfi bármelyik pillanatban lehet sikeres, és a pillanatot, amiért érdemes mindent megtenni, és bármilyen küzdelmet megnyerni, meg kell élni.

„Az új kampány (a momentumtól függetlenül) éppen arra az egy pillanatra koncentrál, amely hozzásegíti a férfiakat sikereik eléréséhez.” – mondta John Mang, a Procter & Gamble Gillette márkájának nemzetközi alelnöke.  Ahogy az életben, úgy a borotválkozásban is sok múlik egy-egy milliméteren. Az elmúlt 110 évben folyamatosan azon dolgoztunk, hogy a precíziós penge minden részletének pontosításával és alapos tervezésével megadhassuk a tökéletesség előnyét a férfiaknak.”

A reklámfilmben megismerhetjük a Gillette új vízióját, illetve a márka teljes portfólióját is. A TV reklám, melyet Douglas Avery rendező és Rodrigo Prieto, Oscar-díj-jelölt rendező-operatőr készített, azokra az apró részletekre fókuszál, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a férfiak elérjék sikereiket.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!