A BALATON MELLŐL INDULTAK
Magyar kozmetikum világsikere
A magyar Lavylites kapta idén a legtöbb fődíjat a kozmetikumok legnevesebb világversenyén, nevezetesen három fődíjat a világ legrangosabb független szépségipari megmérettetésén, a Global Beauty & Wellness Awards-on.
Több mint 300 nevezés érkezett a világ vezető független szépségipari versenyére, amely a kozmetikai és a wellness iparág nagy megmérettetése is. A Nadja Swarovski vezetésével a döntést meghozó tekintélyes szakmai zsűri ítélete alapján négy kontinensen 89 pályázat került a döntőbe, és 39 díjazott lett.
A magyarországi központú nemzetközi kozmetikai gyártó, a LAVYLITES három díjat is kapott, Európa leggyorsabban növekvő márkacsaládja és a legjobb multifunkciós, pandémia-ellenes kozmetikum is a nevéhez fűződik egy olyan mezőnyben, ahol a világ legnevesebb márkái mellett új, feltörekvő és független rétegmárkák is képviseltetik magukat.
A Global Beauty & Wellness Awards a legnagyobb presztízzsel rendelkező versennyé vált a világban, mivel minden médiacsoporttól, szponzortól, szakmai szervezettől független és a világ élvonalbeli szaktekintélyeiből álló zsűri dönti el a díjak sorsát. Ebben a mezőnyben ért el kiemelkedő teljesítményt a Lavylites. A cég néhány év alatt egy több mint 30 terméket 33 országban forgalmazó, nemzetközi vállalattá vált, amely idén három fődíjat nyert, két kategóriában pedig döntős lett, megelőzve ezzel olyan márkákat, mint a L’Oréal, az Estée Lauder vagy a Fenty Beauty by Rihanna.
A Lavyl Auricumot és az Auricum Sensitive-et magában foglaló márkacsalád kapta a leggyorsabb növekedésért járó fődíjat, míg a leginnovatívabb, pandémia-ellenes bőrápoló kozmetikum a Lavyl Auricum lett.
„Sosem kerestük a rivaldafényt, csendben dolgoztunk. Nemrég azon vettük észre magunkat, hogy már a világ vezető tanúsító intézetei is sorozatosan kiváló értékeléseket adtak termékeinkről, és a fogyasztók is kiemelkedő mértékben vásárolták újra azokat. Ez nagyszerű eredmény, ráadásul egy rangos nemzetközi megmérettetésen! Nem is számítottunk rá, hiszen a Balaton mellől nem sokaknak sikerült még meghódítani 33 ország piacát, köztük a rendkívül igényes svájci és német piacot” – véli Jakabovics Tibor, vegyész-kutató, a Lavylites alapítója.
A cég két vezető termékén kívül a Lavylites, EXYOL Gemma Prevent terméke a leginnovatívabb, érzékeny, idősödő bőrt regeneráló anti-aging krém különdíját kapta. A LAVYL 32 a leginnovatívabb szájápolási termékek között, a LAVYL Nose pedig a „legjobb alkotóelemeket tartalmazó higiéniai termék kategóriájában lett döntős.
A Lavylites márka 2013-ban indult útjára és minden marketing tevékenység nélkül rohamos növekedésnek indult. Mesterkeveréke azóta is féltve őrzött titok, amelyet ma is az alapító hoz létre minden alkalommal.
Hozzászólás zárolva.