Hogyan maximalizálja a profitot a Google Ads kampányoknál?
Hogyan maximalizálja a profitot a Google Ads kampányoknál?
Minden vállalkozás, amely hirdet a Google Ads segítségével, általában azzal a céllal hirdet, hogy a nyereséget maximalizálja. Ehhez profitorientált marketingszemléletre van szükség, tehát elemezni kell, mi a cél, mekkora a mostani nyereség, milyen nyereséget lehet elérni, és hogyan lehet ennek ismeretében optimalizálni a Google Ads (AdWords) kampányokat.
Meg kell találni az egyensúlyt a profit és a licitek között, egyszerre kell figyelni a konverziós arányt és a bevétel alakulását.
Hogyan működik a Google Ads platform?
A Google Ads a Google fizetős hirdetési szolgáltatása, amely licitáláson alapul. A Google bonyolult algoritmusokkal számítja ki, hogy a hirdetések milyen sorrendben, milyen pozíción jelennek meg a kereső által megjelenített találati listában. A számlázás a kattintások és nem a megjelenítések alapján történik. A megajánlott kattintásonkénti árakon kívül a Google figyelembe veszi a hirdetés minőségi mutatóját is, mely a weboldal és a hirdetés relevanciáján alapul.
A hirdetési platform használatának egyik legfőbb előnye, hogy szinte bármit lehet mérni, a kattintások számát, az átkattintási arányt, a konverziók számát és arányát, a kattintásonkénti költséget vagy egy ügyfél megszerzésének költségét.
Sokan tisztában vannak az optimalizálás lépéseivel, rendszeresen finomhangolják a liciteket, a kizárt és jól teljesítő kulcsszavakat, a célzásokat és a jobban teljesítő hirdetéseket. A profitorientált szakemberek ennél többet figyelnek.
Hogyan alakítható ki a nyereségorientált szemlélet?
A megfelelő értékesítési volumen egy bizonyos szintig képes növelni a profitot. A nyereség az egyetlen mutató, amellyel egyszerre lehet mérni mind a mennyiséget, mind a hatékonyságot. Ha fix költségkeretet alkalmaz, akkor hiányozhat a jövedelmezőség, mert ehhez rugalmas költségkeretre van szükség. Költsön annyit, amennyit csak megengedhet magának.
Konzultáljon a Premier Partner minősítéssel rendelkező Toptarget Google Ügynökséggel, hogy kampányait nyereségesebbé tegye!
A nyereségorientált marketing jellemzői:
- A megfelelő beállításokkal képes követni a hirdetési kiadások megtérülését, az egy ügyfélre jutó nyereséget.
- A döntések fókuszában a nyereség és az üzleti célok állnak, nem pedig az elköltött összeg.
- Rugalmas és méretezhető, addig növeli az eladásokat, amíg az eladások nyereségesek.
- Folyamatos elemzéseket és finomításokat alkalmaz.
- Azokon a pontokon növeli a hirdetési kiadásokat, ahol nagyobb a valószínűsége, hogy ideális ügyfeleket ér el a megnövekedett általános nyereség mellett.
3 lépés a nyereség felé:
- Ismerje meg a hirdetési befektetés teljes nyereségét!
- Vezessen be olyan méréseket, amelyekkel az egy ügyfélre jutó költség és a teljes megtérülés mérhető!
- Ragadja meg a lehetőségeket, összpontosítsa az erőforrásokat a potenciálisan jövedelmező ügyfélkörre vagy a hirtelen fellépő kereslet kielégítésére!
Hozzászólás zárolva.