Az Archewell a királyi feladatokról lemondó és Los Angeles-be költöző házaspár új brandje lesz, amely filmes és televíziós produkciókkal is foglalkozik majd, magában foglal egy multimédiás oktatóbirodalmat, valamint egy egészséges életmóddal foglalkozó honlapot is – írja a Daily Telegraph. Harry és Meghan a brit napilapnak elmondta, hogy a nonprofit szervezettel kapcsolatos további részleteket később hozzák nyilvánosságra, mivel a koronavírus-járvány késlelteti a megvalósítását.
A Hollywood Reporter az Egyesült Államokban márciusban benyújtott okiratok alapján azt írja, hogy a Los Angeles-i központú szervezet profiljába játékfilmek, cikkek, könyvek, hangoskönyvek, podcastok, audiovizuális szórakoztató programok, tévéműsorok, digitális szórakoztató programok és ismeretterjesztő programok készítése is beletartozik majd.
A nagy királyi szakítás
Sussex hercege és hercegnője januárban jelentette be, hogy feladja királyi teendőit, és pénzügyileg függetleníti magát a királyi családtól, és azóta sok találgatás folyt arról, hogy mihez is fognak majd, és vajon követik-e a korábbi amerikai elnök, Barack Obama és felesége, Michelle Obama példáját, akik saját produkciós céget hoztak létre és leszerződtek a Netflixszel. Az Archewell megalapítása arra utal, hogy ezen az úton indulnak el.
Az Archewell egy görög szóra, az arkhéra utal, amelynek jelentése „a cselekvés forrása”, és egyébként kisfiuk, Archie nevét is ez a szó ihlette. A házaspár úgy fogalmazott, hogy valami olyat akartak létrehozni, aminek van értelme és ami számít.
Harry és Meghan korábban levélben búcsúzott el eddigi életétől, erről itt írtunk részletesebben is. >>>
Hozzászólás zárolva.