Facebook hozzászólás
327

ROBBANÁSSZERŰ BEVÉTEL

Egyre többet költ a világ öregedésgátlókra

Húszbillió forintos iparág van kialakulóban, ugyanis minden ember egészséges szeretne lenni és lehetőleg minél tovább fiatalon, fiatalosan akar élni. Tudja ezt a kozmetikai- és táplálékkiegészítő ipar is: az öregedés elleni szerek piaca robbanásszerűen nő: három éven belül 66 milliárd dolláros árbevételt várnak a szakértők.

Az Euromonitor 2017-es adatai alapján a világ népességének 23 százaléka ötven év feletti és a várható élettartam folyamatos emelkedésével a becslések szerint ez az arány 43 százalékra is növekedhet. Az idősebb korosztály létszámának növekedésével a fiatalító és vitalitást javító kozmetikumok piacának erősödése várható: az egészséges és fiatalos megjelenés iránti vágy egyre erősebb az emberekben. Ezt támasztja alá a  Statista előrejelzése is, mely szerint az öregedés elleni termékek piaca 2023-ra 66 milliárd dolláros, azaz jelenlegi árfolyamon közel húszbillió-háromszázmilliárd forintos mértéket ér majd el világszinten.

Lehet szépen is öregedni, mint Brooke Sields Fotó: Pinterest
Lehet szépen is öregedni, mint Brooke Sields Fotó: Pinterest

 

Kósa Erika. Fotó: Emerald PR
Kósa Erika. Fotó: Emerald PR

Hazánkban is egyre nő az egészség megőrzését ígérő termékek piaca. A Magyarországi Étrendkiegészítő-gyártók és forgalmazók Egyesülete szerint évente mintegy 50 milliárd forintot költünk étrendkiegészítőkre és vitaminokra, az átlagvásárló a negyven-ötven év közötti, középosztálybeli nő, az öregedésgátló szerek forgalmazóinak egyik legnagyobb célcsoportja. Az OGYÉI adatbázisa szerint nagyságrendileg évente 1500 új kiegészítő jelenik meg.

Kósa Erika, hazánk leggazdagabb asszonya szerint óriási kihasználatlan potenciál rejlik az öregedésgátló- és fiatalító szerek piacában. „Az adatok azt mutatják, egyre többen és egyre többet költünk, hogy fiatalok maradjunk, minden ember számára fontos, hogy minél tovább egészségesen éljen. Ezzel én is így vagyok, szeretnék minél tovább fiatalos és egészséges maradni.” – mondja az üzletasszony, aki nemrégiben partnerségre az öregedés-visszafordító kozmetikai- és táplálékkiegészítő termékek fejlesztésére és gyártására specializálódott amerikai Jeunesse Global vállalattal. A cég az egyik leggyorsabban növekvő szereplője iparágának, évente 1 milliárd dollár feletti forgalmát olyan termékekkel éri el, amelyek hosszú, fiatalos, egészséges életet ígérnek. A Jeunesse több mint 140 országban van jelen, a magyarországi és európai piacra lépésüket támogatja a Kósa Erika Akadémia.

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

KUL-TOUR

1 / 158

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!