Facebook hozzászólás
1 654

Bemutatjuk a Plié márka megálmodóit

Sikeres vállalkozások pandémia idején

Íme két újabb szupernő! Ismerjétek meg Zsófi és Dalma történetét, akik nem csak álmodoztak arról, hogy saját ruhamárkájuk lesz, de meg is valósították mindezt. Friss vállalkozásukat a járványhelyzet kialakulása előtt indították, az azóta kialakult helyzet pedig nem keserítette el őket, inkább erőt adott nekik.

A Plié Collection minden egyes darabját letisztultság, kifinomultság, elegancia és lágy nőies vonalak jellemzik. Az alkotók, Mihályi Zsófi és Závodszky Dalma három fő pillérre építették a márkát, saját gyártású esküvői ruhákra, alkalmi viseltekre és hétköznapi ruhákra. Hogy miért pont ezek lettek az irányvonalak? Arról inkább beszéljenek ők maguk.

Zsófi és Dalma, a Plié alapítói
  • A ti sztoritok olyan, akár a mesében. Csak jelen esetben nem a legkisebb királyfi hanem inkább két határozott és erős királylány dönt úgy, hogy elindul szerencsét próbálni. Hogyan alakult meg a Plié márka?
  • Kiskorunk óta ismerjük egymást és nagyon jó barátnők is vagyunk. Többször beszélgettünk már róla, hogy jó lenne valamit közösen létrehozni, és másfél éve alakult úgy, hogy belevágtunk. A divat nem volt teljesen ismeretlen terep számunkra, hiszen Dalma tervezőként végzett a MOME-n, anno volt egy saját táskamárkája is, majd később 10 éven keresztül az Operában dolgozott jelmeztervezőként és produkciós vezetőként. Én pedig marketinges pályámat az Adidasnál kezdtem. A Plié létrejöttekor egy olyan magyar márka megalkotása volt a cél, ahol nem a ruha az elsődleges, hanem a nők, akik viselik. Szerettük volna, hogy a Plié darabok időtállóak és könnyen kombinálhatóak legyenek. Célunk volt, hogy olyan öltözékekkel szolgáljuk ki a magyar nőket, amit sokféle szerepben tudnak kényelmesen viselni, de közben finomak, lágyak, elegáns megjelenésűek maradnak. A mottónk is innen ered, szeretnénk visszaadni a női szépség méltóságát!
  • Alig indultatok el, máris beköszöntött a pandémia időszaka. Volt olyan pillanat, hogy megbántátok az egészet?
  • Egyértelműen nem. A márka indulása 2019 novemberére datálható. 2020 március elején még bemutattuk az első menyasszonyi ruha kollekciónkat a Millenárison rendezett Esküvő kiállításon, aztán pár napra rá lezárták az országot. Erre nem számítottunk, de vettünk egy nagy levegőt és megvizsgáltuk, hogyan álmodjuk tovább a Pliét. Tudtuk, hogy esküvők nem nagyon lesznek, így arra gazdaságilag nem alapozhattunk, az alkalmi ruha vonalat sem szerettük volna erősíteni, így a Plié hétköznapi ruhakollekciójára helyeződött át a hangsúly. Szinte pár hónap alatt létre jött egy több mint 100 mintából álló készlet, és az első weboldal. Nagy szerencsénk, hogy kettőnk közül mindig valaki húzta előre a másikat. Mindig azt szoktuk mondani, hogy ha ebben a helyzetben sikerül felépíteni a Pliét és elérni a vágyott célt, akkor a pandémia után könnyebb lesz. Ráadásul most fontosabbá váltak a hazai termékek és a tudatosság, ami a magyar márkáknak biztosan kedvezni fog.




    Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

STÍLUS

1 / 630

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!