Facebook hozzászólás
1 532

Bemutatjuk a Plié márka megálmodóit

Sikeres vállalkozások pandémia idején

Íme két újabb szupernő! Ismerjétek meg Zsófi és Dalma történetét, akik nem csak álmodoztak arról, hogy saját ruhamárkájuk lesz, de meg is valósították mindezt. Friss vállalkozásukat a járványhelyzet kialakulása előtt indították, az azóta kialakult helyzet pedig nem keserítette el őket, inkább erőt adott nekik.

Fotó: Plié Collection
  • És ki a célcsoport?
  • Nem szeretünk kategóriákban gondolkodni. Éppen ezért dolgozunk 60 év körüli modellel is. De így másfél év után, már látjuk kik lehetnek főként a „Plié-nők”. Elsősorban azok, akik tudatosabban gondolkoznak a divatról és önmagukról. Fontos nekik az egyéni figyelem, amit a ruhaszalonban mindenki megkapnak, hiszen nálunk csak bejelentkezés alapján lehet jönni vásárolni. Szeretnénk ha visszajönne a női szalonok érzése mikor valaki hozzánk belép.
  • A letisztult stílus gondolom rátok is jellemző, mennyire önkifejezési forma számotokra a divat?
  • Van, hogy összenevetünk, hogy sikerült magunknak tervezni egy márkát, nagyon szeretjük és használjuk is a saját darabjainkat. Dalma az, aki megálmodja és papírra veti a Plié-ruhadarabokat. Számára ez természetesen önkifejezés, de mindemellett egyfajta fennálló igény szolgálata is a kettőnk részéről. A célunk viszont az, hogy ne a divat legyen az önkifejezés a nők számára, hanem a saját stílusuk.
  • Honnan merítitek az inspirációt?
  • Főként a női szerepkörökből és abból, hogy hogyan tudjuk segíteni őket a saját öltözködésükön keresztüli önkifejezésükben. Nagyon sokszor színek, vagy anyagok, textúrák inspirálnak egy-egy darabot, de mindig szeretünk egy kollekción belül koherensek maradni.

    Fotó: Plié Collection
  • Hova szeretnétek eljutni a márkával?
  • Egészen távoli céljaink vannak, ugyanakkor rugalmasan alkalmazkodunk a folyamatosan változó helyzethez, és e szerint alakítjuk a Plié körüli aktivitásokat is. Mindig nyitottak vagyunk a lehetőségekre és sokszor ki is próbáljuk, hogy a felkínált útvonalak járhatóak-e a márka szempontjából.
  • Mik a tapasztalataitok női vállalkozóként? Nehezebb út ez? Vagy éppenséggel könnyebb a divatszakmában érvényesülni nőként?
  • Szerencsére a mi tapasztalataink eddig nagyon pozitívak. Olyan nőkkel találkoztunk össze, akár a divat, gasztro, vagy más területekről, akik mind segíteni és építeni szeretnék a másikat. Mi hiszünk abban, hogy a konkurencia csak emelni tud és újabb igényeket megmutatni egy bizonyos területen. A női vállalkozói lét számunkra a család és a gyerekek miatt jelent talán nagyobb kihívást, mint egy férfinak. Persze minden élethelyzet más, és sejtettük, hogy mit vállalunk, bár a Covid ezen szempontból is új távlatokat nyitott meg a női teherbírásban.
  • Van olyan tanulság, lecke amit egy életre megtanultatok mióta létrejött a vállalkozás?
  • Egy vállalkozás folyamatos tanulás, de ez jó, mert inspirál. Több helyzetben megtapasztaltunk már, hogy érdemes kivárni kicsit egy-egy nagyobb döntés előtt, mert az élet mindig megmutatja a helyes utat, ha jó irányba haladunk. Érdemes tervezni, és rendszerezni, de mindig fontos, hogy rugalmasak maradjunk.




    Facebook hozzászólás
  • További cikkek

    Hozzászólás zárolva.

    ÉLET-MÓD

    1 / 3 454

    GASZTRO

    PÉLDA-KÉP

    1 / 258

    STÍLUS

    Kedves Olvasónk!
    Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!