Facebook hozzászólás
211

A SPAR lett az év egészségtudatos kereskedője

Egyre többen vannak Magyarországon, akik valamilyen érzékenységgel rendelkeznek, illetve tudatosabban szeretnének étkezni. A SPAR az országos hálózatában több mint 1500 féle árucikket kínál számukra, s kiemelten kezeli az egészségtudatos életmód népszerűsítését is.

A SPAR egészséges életmódhoz kapcsolódó termékfejlesztéseit idén Just Clear Fitness-Életmód Award díjjal jutalmazták, amelynek keretében az üzletlánc lett az Év egészségtudatos kereskedője 2022-ben. A rangos díjat öt hazai sportszakmai szervezet támogatásával ítélte oda a zsűri a SPAR-nak. Az áruházlánc a hazai piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít az egészséges életmód népszerűsítésére, a tudatos táplálkozás és a környezetünk megóvását célzó fogyasztói kultúra támogatására, illetve a mentes és speciális termékek fejlesztésére, így az évek alatt meghatározó szerepe lett a kiskereskedelem ezen szegmensében is.

SPAR
A SPAR nemrég díjat nyert: az áruház lett az 2022 Egészségtudatos kereskedője

A SPAR Magyarország ma már több mint 1500 féle árucikket kínál országos hálózatában a tudatos vásárlók, illetve a különböző intoleranciával élők számára. Az „életmód” kategóriába tartozó termékeket, legyen szó glutén- és laktózmentes, vegán, tudatos vagy biotermékekről, illetve sportos étrendkiegészítőkről, külön polcokon kínálja és számos marketingeszközzel támogatja a SPAR, így segítve a vásárlói döntést. Az áruházlánc számos kutatást, fogyasztói megkérdezést végzett a témában, ezek alapján elmondható, hogy több százezren vannak Magyarországon, akik személyesen vagy családilag is érintettek, így orvosi javaslat alapján keresik ezeket a termékeket, de sokan vannak, akik egyénileg döntöttek úgy, hogy valamilyen speciális diétát folytatnak. A hazai vásárlók leginkább a cukorcsökkentett és szénhidrátcsökkentett árucikkeket keresik, ugyanakkor a laktóz- vagy gluténmentes, illetve vegán termékek iránt is egyre többen érdeklődnek.

Mintegy 200 beszállító termékeit forgalmazza a SPAR az „életmód” kategóriában, döntő többségük Magyarországon működő vállalat. Az elmúlt 3 évben csaknem harmadával növekedett a kategória értékesítési volumene, jelenleg a teljes élelmiszerforgalom 7 százaléka már ilyen speciális termék.

A SPAR elkötelezettségét az is jól mutatja, hogy – a társadalmi szemléletformálás, az egészséges életmódra, sportolásra való ösztönzés keretében – kiemelten támogatja a Budapest Maraton Fesztivált, illetve partnere a Smart Sport Expo és Fitness fesztiválnak is, emellett vásárlóit dietetikai tanácsadással és számos egészségtudatos recepttel segíti honlapján, valamint az online közösségi térben.

Ezt is olvasd el:



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

GASZTRO

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!