Kávé az Andrássy úton
Kelet-Közép-Európában elsőként Magyarországon jelenik meg termékeivel a Nespresso prémium kávémárka.
A Nestlé tulajdonában álló, svájci székhelyű cég a világ több mint 35 országában van jelen.
Néhány hetes teszt-üzemmód után a Nespresso első hazai üzlete ma nyílt meg hivatalosan az Andrássy út patinás részén. Gerhard Berssenbrügge, a Nestlé Nespresso SA ügyvezető igazgatója mutatta be a sajtó képviselőinek a cég Magyarországon egyedülálló, új kávézási kultúra alapjait megteremtő szolgáltatásait.
„Magyarországon mindig is komoly hagyományai voltak a kávézásnak, és úgy gondolom, az igényes magyar közönség megérdemli, hogy a legjobb minőségű kávét fogyassza. Eddig egyetlen esetben sem kellett csalódnunk a külföldi üzleteink forgalmában, és a magyar vásárlók prémium termékek iránti növekvő érdeklődésének köszönhetően ezen a piacon is sikertörténetre számítunk.” – mondta Gerhard Berssenbrügge.
A Nespresso fejlett műszaki technológiával, kiváló minőségű őrölt kávéval és egyedülálló klubrendszerrel elsősorban a különleges igényű vevőket kívánja megszólítani. A forradalmian új technológia lényegét és a hazánkban forgalmazott termékportfoliót Roberto Eggs, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi kereskedelmi igazgatója mutatta be az érdeklődőknek.
„A Nespresso gondosan ügyel arra, hogy a világ teljes kávébab-termeléséből csak a legjobb minőségű 1-2 százalékból készítse kávéit. Ugyanakkor még ez sem elegendő az eszpresszó tökéletességéhez. A kitűnő alapanyag mellé a víz és a túlnyomásos levegő precíz keveredésén alapuló csúcstechnológia is szükséges, ami lehetővé teszi az aromák tökéletes kivonását a kávékészítés során.”
A Nespresso koncepciójának három alappillére a speciális kávégép, a több változatban kapható kávékapszulák, valamint az exkluzív Nespresso Club.
A készülékek mindegyikében a kávéházak gépeihez hasonló nagynyomású pumpa és a termoblokk garantálja a kávé testességét és a megfelelő hőmérsékletet, mely az
íz és a krémképződés meghatározó eleme. A Nespresso készülékek, melyek a legnevesebb gyártók műhelyeiben készülnek időtálló formával rendelkeznek, és az elmúlt évtizedben szerte a világon számos formatervezési díjat nyertek el. A Nespresso minden évben a nemzetközi formatervezési trendeket megelőzve újabb és újabb modelleket dob piacra, így a cég mára afféle divatdiktátorrá vált a nemzetközi kávépiacon.
Hozzászólás zárolva.