Kampány a mellrák ellen az Estée Lauderrel
Az Estée Lauder vállalat idén 12. alkalommal rendezi meg a mellrák elleni küzdelem fontosságát hirdető kampányát. A vállalat a kampány keretében egy teljes hónapig kápráztatja majd el a világot figyelemfelkeltő programjaival. Továbbra is hirdeti, hogy a betegség korai felfedezése életeket menthet és táplálja a reményt, hogy a tudósok hamarosan megtalálják a betegség gyógymódját.
Az Estée Lauder vállalat által világszerte ismertté tett rózsaszín, mellrákellenes figyelemfelkeltő szalag idén élénk rózsaszínben pompázik. Az új szín a vállalat fokozott elkötelezettségét hivatott jelképezni. „2004-es kampányunk még az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a mellrák leküzdésének fontosságára és ezt jelképezi a szalag új, erőteljesebb színe is,” magyarázza Evelyn H. Lauder, a vállalat rangidős alelnöke és a The Breast Cancer Research Foundation elnevezésű alapítvány alapítója és elnöke. „Az amerikai rákkutató intézet statisztikája szerint az Egyesült Államokban 2004-ben 215.990 új, I-IV. stádiumú mellrákos megbetegedés várható, melyből előreláthatóan 40.110 lesz halálos kimenetelű. Ne feledjük, hogy a betegség nem csupán a nőket érinti: a megbetegedettek 1%-a férfi. Reméljük, hogy ha a lehető legtöbb emberhez juttatjuk el üzenetünket, miszerint a betegség korai felismerése életeket menthet, és megadunk minden tőlünk telhető támogatást a gyógymód felfedezésén fáradozó kutatóknak, csökkenteni tudjuk ezeket a számokat, egy napon pedig végleg eltöröljük ezt a szörnyű betegséget a föld színéről.”
A mellrákellenes kampányt hivatalosan Evelyn H. Lauder és a márka egyik reklámarca, a színésznő és producer Elizabeth Hurley nyitja meg szeptember 30-án Las Vegas világhírű Strip sugárútján. Az 5. alkalommal megrendezésre kerülő figyelemfelkeltő épület kivilágítási kampány keretében hírességek és más fontos személyek társaságában kapcsolják majd fel Las Vegas legfényűzőbb szállodáját és kaszinóját, a The Venetian-t megvilágító rózsaszín fényeket. Las Vegas-hoz az eredetileg is „a fény városaként” ismert Párizs is csatlakozik, ahol október 21-én nyílik meg Evelyn H. Lauder fotókiállítása, melynek teljes bevétele a The Breast Cancer Research Foundation mellrákellenes alapítvány pénzalapját gyarapítja majd.
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is tucatnyi világhíres épület és helyszín kapcsolódik a kampányba és hirdeti a reményt világszerte. 2004. októberében várhatóan a new yorki Empire State Building, Elvis Presley gracelandi háza, a bécsi városháza, a sao paolói zászlós emlékmű, a rio de janeirói Impanema Beach, az ontariói Niagara vízesés, a chilei Las Condes városháza, a londoni Royal Opera House, a párizsi National Assembly épülete, az athéni városháza, az amszterdami Magere Brug híd, a hongkongi villamosok, a veronai aréna, a római Konstantin diadalív, a japán Tokyo torony, a szöuli Namsan torony, a vilniuszi városháza, az új-zálandi Auckland Skytower torony, az oslói Karl Johans Grand Hotel, a moszkvai GUM bevásárlóközpont, Puerto Ricoban a san juani La Fortaleza (El Palacio de Santa Catalina) palota, a fokvárosi Táblás-hegység, a johannesburgi Gallagher Estates épületegyüttes és az Egyesült Arab Emírségek dubai Burj Al Arab Hotelje is rózsaszín fényben pompázik majd.
Hozzászólás zárolva.