Facebook hozzászólás
237

Szentpéteri Csilla és a szép haj

A szépség olyan, mint a szivárvány, ami végtelen egymásba folyó színekből áll, mégis tudjuk, hogy hét alapszínből tevődik össze. A szépségnek is számtalan megfoghatatlan eleme, alkotója van, ugyanakkor vannak bizonyos alaptulajdonságok, külső és belső jellemzők, melyek hatással vannak rá, sőt kifejezetten formálják azt.

 

A Pantene Pro-V 2006 novemberében készített egy reprezentatív felmérést 500 magyar nő részvételével, hogy megtudja, mit gondolnak ma a nők a szépségről, milyen tulajdonságok vagy értékek fontosak számukra, és melyek hatnak szerintük leginkább a szépségre. A felmérés szerint a magyar hölgyek körében a belső tulajdonságok a legfontosabbak, azon belül is a kisugárzás és az ápoltság. A megkérdezett hölgyek 99 százaléka mondta, hogy az ápoltság fontos meghatározója a szépségnek, ugyanakkor, amikor fel kellett állítaniuk a saját fontossági sorrendjüket, a kisugárzás került az első helyre. A magyar nők 76 százaléka tartja fontosnak a szép hajat, közülük is 40 százalék szerint különösen fontos.

„Számomra a három legfontosabb érték a belső harmónia, a kisugárzás és a szép haj.” – mondta Szentpéteri Csilla, zongorista, a Pantene új arca, aki elsőként töltötte ki a kérdőívet. „Nehéz befolyásolni kisugárzásunkat és belső harmóniánkat, de mi döntünk arról, ha gyönyörű hajat szeretnénk minden nap.” – tette hozzá.

A megkérdezett hölgyek közel fele, mintegy 43 százaléka úgy gondolja, hogy a kérdőívben felsorolt értékeken (önbizalom, kisugárzás, belső harmónia, természetesség, ápoltság, ragyogó mosoly, szép haj) kívül nincsen más fontos tényező, mely hatással van a szépségre. 19,4 százalékuk pedig teljesen eltérő külső és belső értékeket sorolt fel, mint például a jóság, humor, őszinteség, empátia, jó kommunikációs készség, stb.

A szépség elemeinek, illetve értékeinek elemzésén túl a felmérés célja volt, hogy kiderítse, a megnevezett értékek közül melyiket lehet a leggyorsabban és a legkönnyebben megváltoztatni a kívánt szépség elérése érdekében. Bár a nők többsége a belső értékeket tartja a legfontosabbnak, az mégis egyértelműen kiderült, hogy az elemzett külső és belső értékek közül a haj változtatható és szépíthető a leggyorsabban és a legkönnyebben, mindezt a válaszadók 48 százaléka gondolja így.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!