A vasakarat jegyében
Hosszú Katinka, Magyarország első számú sportolója és a BioTechUSA, Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő táplálék-kiegészítő gyártója piacra dobta a közösen kifejlesztett Iron Series termékcsaládot. A boltokban Hosszú Katinka Iron Lady – Az átalakulás című új motivációs könyve is, és indul a The Iron Series Tour, ahol a rajongók egy könyvdedikációval egybekötött országos road show keretében a cég üzleteiben találkozhatnak majd az Iron Lady-vel.
Már kapható Hosszú Katinka második motivációs könyve, Iron Lady – Az átalakulás címmel. A lebilincselő olvasmány a 2013-as barcelonai világbajnokságtól napjainkig terjedő időszakot foglalja össze, melyből megtudhatjuk, hogy hogyan lett Hosszú Katinkából Iron Lady. Katinka utóbbi két évének sikereit tekintve sokakban felmerülhet a kérdés: „Vajon miről fog szólni ez a könyv?” Az igaz, más lesz, mint az első. Ez nem arról fog szólni, hogy valaki a pályafutása mélypontjára került és hogyan jut fel ismét a csúcsra.
– Ez a könyv egy olyan emberről szól, aki rájött, mennyi minden mást is el akar érni a sportban és az életben, minthogy címeket nyerjen, és hogy ott legyen a neve a bajnokok között. Katinkában 2013-ban tudatosult, hogy ő az Iron Lady, de akkor nem tudhatta, ez még csak az egész átalakulás kezdete – mondta Shane Tusup, Hosszú Katinka edzője és férje.
Hosszú Katinka, ötszörös világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó, olimpikon úszónő a BioTechUSA központjában sajtótájékoztatón ünnepelte meg, hogy egy hosszú közös munka eredményeként immáron a boltokban az Iron Series termékcsalád, amely magas fehérjetartalmú, hozzáadott vitaminokat, ásványi anyagokat és rostokat tartalmazó étkezéshelyettesítő italport és az Iron shakert foglalja magában. A csokoládé és eper ízekben elérhető, 7x50g kiszerelésű Iron Meal gluténmentes, cukortartalma alacsony, nem tartalmaz aszpartámot és hozzáadott transzzsírt. Az Iron Meal rendkívül széleskörű felhasználásra készült, az élsportolóktól a hétköznapi emberekig.
A hónap híre, hogy elindul a The Iron Series Tour elnevezésű könyvdedikációval egybekötött országos road show, ahol a rajongók a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak az Iron Lady-vel. A 20 szerencsés üzletet egy online szavazás segítségével a rajongók választották ki, a szavazók között pedig BioTechUSA vásárlási utalványokat sorsoltak ki.
– A motivációs könyvek és az Iron Series termékcsalád az Iron Nation-nek készült. Az Iron Nation egy filozófia, életérzés, értékrend, amely nem fogadja el az átlagost és nem elégszik meg a középszerűséggel. Nincs életkorhoz, nemhez, munkakörhöz vagy készségekhez kötve. Mindenki tehetséges valamiben. Fogadd el a kihívást, hogy nap mint nap legyőzd önmagad, ezáltal ha egy kicsivel is, de jobb legyél, mint tegnap voltál! Ismerd fel a legnagyobb akadályokat és rombold le azokat! Feszegesd a határaidat és hagyd figyelmen kívül a kudarc valószínűségét! Csak rajtad múlik, hogy minden nap egy lépéssel közelebb kerülj a céljaidhoz – mondta Hosszú Katinka.
– A tavalyi országos road show alkalmával a rajongók akár 3-4 órákat is sorban álltak, hogy találkozhassanak Katinkával és a most induló The Iron Series Tour esetében is erre számítunk. Egyértelmű, hogy az embereknek példaképekre van szükségük, igényt tartanak arra, hogy közelebb kerülhessenek az Iron Lady-hez és inspirációt meríthessenek belőle. Az Iron Series megalkotásakor az a cél vezérelt bennünket, hogy ezt az inspirációt lefordítsuk a fogyasztók nyelvére és elérhetővé tegyük mindenkinek. A közösen kifejlesztett Iron Meal egy iránymutatás, egy darabka „vasakarat”. Egy, a többi termékünkhöz hasonlóan biztonságos, gondosan válogatott összetevőket tartalmazó termék. Az Iron Series termékvonal olyan embereknek készült, akik mernek nagyot álmodni, és akik készek keményen megdolgozni a céljaikért – nyilatkozta az együttműködésről Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.
Itt olvashatsz az előzményekről!
Hozzászólás zárolva.