Akinek sikerül előállítania egy jó grafikát, egy kiváló dokumentumot, amely felkelti a vásárlók figyelmét, annak van reménye arra, hogy fellendíthesse a vállalkozását.
Az alábbiakban a szórólapkészítés fortélyaiba avatunk be mindenkit. Eláruljuk, mitől lesz egyedi egy jó anyag, és mire kell figyelni, ha például nőket akarunk megcélozni a hirdetéssel.
Az alapszabályokról
A legfontosabb az ütős képek és szövegek használata. Ahhoz, hogy a végeredmény felkeltse a vásárló figyelmét, nem árt különleges címsort választani. Ezt úgy érhetjük el, hogy kiemeljünk benne azt, hogy mire ad megoldást a termék vagy a szolgáltatás. A Plakát Nyomda szórólapjai kiváló anyaghasználattal készülnek, tartósak, emellett a nyomdai termékek lényegretörőek és változatosak.
Ha például egy pékségben vagy cukrászdában lehet kapni laktóz- és gluténmentes termékeket, akkor mindenképpen érdemes kiemelni ezt, hiszen a mindenmentes finomságok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
A képek esetén pedig tartsuk szem előtt, hogy ne átlag fotókat használjunk, amit a stock változatok közül az elsőre megtalálunk. Gondoljunk arra, hogy ezekkel a legtöbben már találkoztak az életük során, igyekezzünk ennél kreatívabbak és egyedibbek lenni.
Ha tehetjük, készítsünk külön grafikát a szórólapra. Amennyiben egy női termékeket áruló cégről van szó, ott érdemes nőies színeket alkalmazni, amelyek azonnal vonzzák a hölgyek tekintetét.
Milyen információkat kellene megadni?
Hiába a jó szlogen és a figyelemfelkelőt végeredmény, ha nem történik meg a kapcsolatfelvétel. Fontos tehát megadni pár olyan információt a vállalkozásról, a cégről, amely ösztönzi az érdeklődőket a telefonálásra, az e-mail írására. Legyen ott a nyitvatartás, néhány kapcsolattartási adat, de figyeljünk arra, hogy véletlenül se essünk át a ló túloldalára.
A nyomdai termék nem azért készül, hogy bemutassuk a vállalkozásunk legnagyobb projektjeit és eredményeit. Sokkal inkább az a cél, hogy elérjük, az érdeklődők kapcsolatban lépjenek velünk. A vásárlók többsége arra számít, hogy a szórólap alján megtalálja azokat az információkat, amely segíti őket az informálódásban és a kapcsolatfelvételben.
A grafika kérdése
A szórólapkészítés lehet egyszerű, hiszen egy nem túl bonyolult számítógépes programmal könnyedén összeállíthatunk egy ütős anyagot. Semmi akadálya annak, hogy kibontakoztassuk a kreativitásunkat.
Ha megvan a grafika, akkor ki kell választani a számunkra legszimpatikusabb szórólaptípust. Költséghatékony megoldás az lesz, ha a négy oldalán szépen körbevágott lap egyik vagy akár mind a két oldalára nyomtatunk. Ehhez a legjobb egy 90-135 g/nm vastagság közötti ofszet papír, amely elbírja ezt a nyomtatást. A Plakát Nyomda kivitelezésében nem fogunk csalódni.