Olyan kérdésekről van szó, amelyekre előbb vagy utóbb minden célorientált cégvezetőnek választ kell találnia. Sokkal inkább kifizetődő ezt proaktív módon időben megtenni, ez a bejegyzés pedig hatásos eszközként segíthet mindebben.
Miben rejlik egy korszerű CRM rendszer működésének a lényege?
Egy fejlett CRM ma már egyértelműen felhőalapú rendszerként áll rendelkezésre. Vagyis eszköztől és helytől függetlenül, igény szerint mobilon, tableten vagy asztali gépről is hatékonyan segíti egy cég működésének menedzselését.
Méghozzá rengeteg belső folyamat és feladat hatékonyságát növelve, adott esetben automatizálva olyan lépéseket, amelyek korábban humán erőforrás közreműködését igényelték, indokolatlanul nagy kapacitást lekötve.
A CRM tehát átfogó rendszerként vethető be annak érdekében, hogy nagyobb hatásmechanizmussal legyen működtethető a vállalkozásunk, idővel pedig akár önjáróan is képes legyen funkcionálni.
Folyamatok, amelyek segítik egy cég önjáró működését
Ma már ott tartunk szerencsére, hogy egy korszerű CRM gyakorlatilag a standard céges működés majdhogynem minden területén segít. Merthogy a segítségével az értékesítés, a projektmenedzsment, a feladatkezelés is hatékonyabban működtethető.
Sőt, akár a rendezvényszervezés, a HR, az ügyfélszolgálat, a partnerkapcsolatok, a számlázás vagy a piackutatás feladatainál is praktikusan alkalmazható megoldásokról van szó. Látványos szintlépést eredményezve, extra kapacitást felszabadítva a szervezeten belül.
Ehhez ma már nincs is szükség másra, mint egy, a MiniCRM szoftverével legalább azonos képességű CRM rendszer hasznosítására. Ezen az úton eljuthatunk az önjáró vállalkozásig, ami óriási mérföldkővel érhet fel.
Az önjáró vállalkozás további praktikumai CRM rendszer segítségével
Képzeljük el, hogy egy-egy értékesítési kommunikáció minden előzménye és dokumentációja egyetlen kattintással elérhetővé válik! Képzeljük el, ahogy az aznapi teendők mindegyike automatikusan elénk kerül reggelente!
Nem beszélve a delegálásról, a feladatok kiosztásáról vagy a dokumentációk megosztásáról. Minden látványosan gyorsabban és egyszerűbben történhet azzal összevetve, amit korábban alapvető elvárásnak tekintettünk.
Ráadásul még nem is igazán emeltük ki az automatizmusok bevezetésében rejlő elképesztő potenciált. Merthogy a bejövő érdeklődők kezelésének, a meglévő ügyfelekkel történő kommunikációnak vagy mondjuk a pénzügy és HR egyes feladatainak az automatizálásán keresztül látványos szintlépésre tehetünk szert, nem beszélve a potenciális versenyelőnyről.